Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
    Man hänger på mnf om man har punghår.
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Man hänger på mnf om man har punghår.

Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Vill du med den där smilysen berätta att du inte har punghår eller att du är fikus och rakar pungen med rakhyvel?
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Vill du med den där smilysen berätta att du inte har punghår eller att du är fikus och rakar pungen med rakhyvel?
    Okej, kanske jag har det ändå..

Reg.datum
    Mar 2011
    dom på tsr rakar k*ken med rakhyvel, vi på mnf gör det med en vinkelslip..
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Reg.datum
    Oct 2010
    men bara ge er.., dessa trådarna slutar alltid lika.. som att starta en tråd volvo vs saab, bara glöm de, sluta hålla på, ni kan ha era åsikter för er själva så slipper vi bråk

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av xytoo Visa inlägg
    men bara ge er.., dessa trådarna slutar alltid lika.. som att starta en tråd volvo vs saab, bara glöm de, sluta hålla på, ni kan ha era åsikter för er själva så slipper vi bråk
    +1, snart lär vi ha en till tråd i samlingen av låsta trådar
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ska jag vara helt ärlig har forumet blivit bättre sen jag blev mod så du ska bara va tyst din bondjävel
    Anledningen är att jag joinade ungefär då

Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    dom på tsr rakar k*ken med rakhyvel, vi på mnf gör det med en vinkelslip..
    Sign!
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Det jag hatar mest med tsr är att utséendet ser så kladdigt ut och att smileys'arna ser så ritade ut på nåt vis , ser ut som dom kommer direkt ur paint.
    Håller med, får ju nästan ont i huvudet när man yrar omkring i trådarna där..

Citat Ursprungligen postat av hudik95 Visa inlägg
    Håller med, får ju nästan ont i huvudet när man yrar omkring i trådarna där..
    så jävla fula är dom typ "" ser ut som "", big time failure!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    så jävla fula är dom typ "" ser ut som "", big time failure!
    Haha, true!

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Victorh Visa inlägg
    Varför föredrar ni moppenet frammför twostrokerider? Tycker twostrokerider är bättre på grund av alla tävlingar man har chans att vinna 100kr till twostroke, bland annat bildtävlingen.

Senså är sammahållningen bättre ingen blir speciellt utskälld och crewena är grymmt aktiva där!
    Föredrar ? Låter som denna söta pojke fösöker få folk till sitt egna kära TSR ?
    Det är väl mest vilket forum man letar sig fram till först, om man gillar det forumet så stannar man väl.

Det folk har skrivit att det bara finns "p12or" på TSR stämmer ju inte direkt, kanske en del, men inte alla. Finns ju nog kids på MNF med, jag t.ex.

Som sagt, dessa trådar jag inte jag heller leder någonstans.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

TSR forumdel med dess medlemmar och innehåll är ett dåligt sk*mt.

tsr är sjukt kasst forum ju. riktigt kass sida iallafal moppenet är mycket skönare inte alls lika stökigt

haha snackade med Ts på skype nä han skrev detta på skoj för att garva åt aggrosvar

båda är bra. häng vart ni vill. that´s it?
    R.I.P DooD-Kungen av portning!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av PoWeRKinG Visa inlägg
    haha snackade med Ts på skype nä han skrev detta på skoj för att garva åt aggrosvar

båda är bra. häng vart ni vill. that´s it?
    Nej Tsr är skit så välj sida eller tagga!

TSR = Kassa medlemmar som bara sitter och gissar/mytar om någon frågar något, p12or, kopia på mnf..

MNF = Kunniga personer som vet vad dem snackar om, Schysst sammanhållning mellan oss som varit här ett tag(Alla känner alla), skönare sida att använda inte så stökigt mm.

Man går till TSR för att skratta åt medlemmarna medans man går till MNF om man vill skratta med medlemmarna

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Man går till TSR för att skratta åt medlemmarna medans man går till MNF om man vill skratta med medlemmarna
    Bra sagt
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Nej Tsr är skit så välj sida eller tagga!

Ser inte admin eller moderator över din profilbild så du kan vara tyst på den delen då du inte bestämmer.

om det är något du vill säga så kan du ringa istället.
    skicka ett pm om du vill ha mitt nummer så kan vi snacka istället för att gömma oss bakom en datorskärm..

Reg.datum
    May 2010
    Ser inte admin eller moderator över din profilbild så du kan vara tyst på den delen då du inte bestämmer.

skicka ett pm om du vill ha mitt nummer så kan vi snacka istället för att gömma oss bakom en datorskärm..
    Jävlar vad cool du verkar vara , "Ser inte admin eller moderator över din profilbild så du kan vara tyst på den delen då du inte bestämmer." , vad menade du där ? Lite svårt att förstå utan punkter.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

att han inte bestämmer om jag ska dra från sidan. det är admin eller moderatorer som bestämmer det.

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    att han inte bestämmer om jag ska dra från sidan. det är admin eller moderatorer som bestämmer det.
    Det är väl endå du som bestämmer det, så länge du inte gör nåt fel.

Lås tråd.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Det är väl endå du som bestämmer det, så länge du inte gör nåt fel.

Lås tråd.
    jag, moderator eller admin då

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Fuck kartellen i farten bäst att akta sig...

Ni på Tsr förstår inte att vi driver ibland men ni är ju små torra fjunisar som endast kommer med "Vi driver ju bara med er " när ni inser att ni är ute och cyklar. Som då är okej för er att göra men inte för oss..

Fuck kartellen i farten bäst att akta sig...

Ni på Tsr förstår inte att vi driver ibland men ni är ju små torra fjunisar som endast kommer med "Vi driver ju bara med er " när ni inser att ni är ute och cyklar.
    om du inte vågar så kan du bara säga det

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    om du inte vågar så kan du bara säga det
    Ja visst så möter man ett gäng på 20 pers.. Fortsätt leta bråk på internet så ska du se hur kul de blir när du sedan ligger halvt ihjälslagen på marken när andra killen dragit med flera personer än ditt gäng. Känns inte så värt va över tjafs på nätet om du har nåt annat att leva för?... Men du verkar ju inte ha så mycket bakom pannbenet så lycka till...

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Lås tråden , bara massa TSR - MNF Bråk som vanligt...
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in