Sidan 1 av 3 123 Sista
  1. #1

    Twostrokerider

    Varför föredrar ni moppenet frammför twostrokerider? Tycker twostrokerider är bättre på grund av alla tävlingar man har chans att vinna 100kr till twostroke, bland annat bildtävlingen.

    Senså är sammahållningen bättre ingen blir speciellt utskälld och crewena är grymmt aktiva där!

  2. #2
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Och? Häng där då? För övrigt så är det bara en massa moppekåta fjortonåringar som inte kan ett skit där, vill man lära sig något och skaffa sig lite kunskap så ska man helt klart vara här. Även mycket aktivare folk här.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Och? Häng där då? För övrigt så är det bara en massa moppekåta fjortonåringar som inte kan ett skit där, vill man lära sig något och skaffa sig lite kunskap så ska man helt klart vara här. Även mycket aktivare folk här.
    Men någon måste lära dem där hur man gör

    Senså här tycker jag det är mera äldre personer bara...

  4. #4
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Och? Häng där då? För övrigt så är det bara en massa moppekåta fjortonåringar som inte kan ett skit där, vill man lära sig något och skaffa sig lite kunskap så ska man helt klart vara här. Även mycket aktivare folk här.
    håller med! dom på tsr verka inte fatta mycket om mopeder:Ö

  5. #5

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Och? Häng där då? För övrigt så är det bara en massa moppekåta fjortonåringar som inte kan ett skit där, vill man lära sig något och skaffa sig lite kunskap så ska man helt klart vara här. Även mycket aktivare folk här.
    Aktivare ? Är du skön ? Forumet är ju helt dött.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  6. #6
    hänger där mer än här finns en hel del "newbies" men en hel del aktiva som kan väldigt mycket om i stort sett allt

    sen är det moppeforum.. vill ni skryta om att ni vet allt så kan ni vara med i typ vem vet mest eller nåt

    det är hjälpen man får som räknas!
    R.I.P DooD-Kungen av portning!

  7. #7
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av retard racing Visa inlägg
    håller med! dom på tsr verka inte fatta mycket om mopeder:Ö
    En del kan inte ett skit fast dom flesta är rätt kunniga men jag måste säga att tsr är mycket bättre än mnf bara för att sidan känns lite "roligare" men personerna här är ofta mer mogna

  8. #8

    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    skåne
    Inlägg
    206
    detta kan man prata om i all evighet finns 1000 sånna här trådar, hänger både på tsr och moppenet,

    fördelar med tsr: snyggare utseende, trevligare personer.
    nackdelar med tsr: jobbigare att hitta, folk har lite kunskap

    fördelar med moppenet: lättare ätt hitta, mer kunnigare folk
    nackdelar ned moppenet: oftast sura, tråkigt utseende.

    de e vad jag tkr iaf sen har ju alla olika åsikter.

  9. #9
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Visst jag hänger där pga tävlingar,repotage etc men själva (forumet) suger röv hål där .
    Alla postar hejvillt åt alla håll , dåligt upplagt m.m
    Folk snackar i nattmössan och kan inte så mycket , hänger man här i en månad blir man idiot förklarad till
    en början för att man tycker att moppen går 110 med TK men fattar tillslut att det kanske inte riktigt är så.
    Därför är jag en mnf'are för att det är speciellt inriktat på att vara ett forum och förbli så och ha lite tävlingar då och då
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  10. #10
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av xytoo Visa inlägg
    detta kan man prata om i all evighet finns 1000 sånna här trådar, hänger både på tsr och moppenet,

    fördelar med tsr: snyggare utseende, trevligare personer.
    nackdelar med tsr: jobbigare att hitta, folk har lite kunskap

    fördelar med moppenet: lättare ätt hitta, mer kunnigare folk
    nackdelar ned moppenet: oftast sura, tråkigt utseende.

    de e vad jag tkr iaf sen har ju alla olika åsikter.
    Håller med till 100%

    Men en sak som verkligen suger är att alla jävlar felpostar hela tiden och då tar inte modsen bort trådarna.

    Ska jag vara ärlig så gillade jag inte mnf alls när jag blev medlem men jag börjar gilla det mer och mer när man är inne

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Visst jag hänger där pga tävlingar,repotage etc men själva (forumet) suger röv hål där .
    Alla postar hejvillt åt alla håll , dåligt upplagt m.m
    Folk snackar i nattmössan och kan inte så mycket , hänger man här i en månad blir man idiot förklarad till
    en början för att man tycker att moppen går 110 med TK men fattar tillslut att det kanske inte riktigt är så.
    Därför är jag en mnf'are för att det är speciellt inriktat på att vara ett forum och förbli så och ha lite tävlingar då och då
    sant sant men endå felpostarna på tsr är förjävlit men resten tycker jag är bra

  12. #12

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Det jag hatar mest med tsr är att utséendet ser så kladdigt ut och att smileys'arna ser så ritade ut på nåt vis , ser ut som dom kommer direkt ur paint.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  13. #13
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Aktivare ? Är du skön ? Forumet är ju helt dött.
    Nej jag är inte skön. Posta mer då...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  14. #14
    Faktiskt bara kollat in på tsr det såg så fel ut, hittade inte någonstans sen mognaden där verkade inte vara på topp heller det är vilket intryck jag fått.

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Nej jag är inte skön. Posta mer då...
    skön är du ju visst <3

    Båda forumen är ganska inaktiva.

  16. #16
    Det som är bra med TSR är tävlingarna, guiderna, reportagen och hela den biten men forumet och de flesta medlemmarna är riktigt dryga och inkompetenta.
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  17. #17



  18. FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Är som att jämföra Volvo och Saab!

    Saab-Mnf= Snyggt på ytan, bra skit!

    Volvo-Tsr= Snyggt på ytan, skit innehåll!
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Eller vänta nu, tror du skrev bilarna på fel ställen.
    Håller med Simon, du skrev fel.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  19. #21
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Håller med Simon, du skrev fel.
    Då tänker jag hålla med MrPalmer. SAAB is tha shit! <3
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  20. #22
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Jag kollar in på TSR typ 1 gång i veckan när jag kollar om nån video kommit upp på startsidan, och om det är något intressant i auktionen. Aldrig inne på forumet. Bara IQbefriat folk där
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #23

  22. #24
    True shit! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    Jag kollar in på TSR typ 1 gång i veckan när jag kollar om nån video kommit upp på startsidan, och om det är något intressant i auktionen. Aldrig inne på forumet. Bara IQbefriat folk där
    Gör exakt samma jag!
    "When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

  23. #25
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Man är ju bra efterbliven om man hänger på tsr Medlemmarna där har väll inte äns lärt sig att använda pottan än?



    Edit: Saknar man dagis kan man hänga där.
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  24. #26
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Hänger bara på MNF, är endast på TSR på söndagar för att kolla vad som auktioneras ut (om jag kommer ihåg det), annars aldrig..
    Jag tycker personligen att MNF är "softare" eller vad man ska säga, det finns nåt för alla! Mopeder, a-trallor, bilar, båtar och så allt roligt i "Övrigt" delen!
    Dom flesta medlemmarna är riktigt sköna, kan liksom sitta och läsa vad alla andra läser, och helt plötsligt hittar man nåt askul och börja cp-garva...

    Och ja, som nån tidigare skrev, vi har några lite äldre medlemmar.. Men det är väl inget negativt? Endast positivt enligt mig!

    Heh, nu fick jag skriva av mig lite.. Puss, kram och nyp i stjärten...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  25. #27
    tsr är nån noob status på, man pallar inte det stället, sen att ktm_danielsson är mod gör saken ännu värre
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  26. #28

  27. #29
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ska jag vara helt ärlig har forumet blivit bättre sen jag blev mod så du ska bara va tyst din bondjävel
    http://lmgtfy.com/?q=ironi
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  28. #30

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Eller vänta nu, tror du skrev bilarna på fel ställen.

    +1111

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in