Trådad visning

Mer hjälp tack! Stage 6 aerox

Tjena, Fått på min stage 6 50cc sport cylle och min stage 6 pro sport koppling.
    Men efter jag bytte cylle, för cirka .. 2-3 veckor sen kan jag inte få den att gå rent.
    När jag tex låter den stå 1 dag utan att startas , kickar igången den så går den som den ska , riktigt bra faktiskt.
    sen efter att par vändor på gatan börjar den blurra mer och mer och tillslut går de inte komma upp till effektkurvan.
    Då bara böar den och böar, stänger av den i ca 20 min startar upp igen , då går den som fan igen..
    men efter 2 vändor på gatan börjar den böa och kommer inte upp till effektkruvan,den fastnar känns de som.
    Kan säga att jag kör på 92 munstycke , nålen högst upp (provat näst längst ner med och i mitten) org luftburken.
    Kan underlätta lite med och berätta trimmet för er, Stage6 50cc sport cylle , Stage 6 koppling, Polini HI speed variator, Blå tryckfjäder 22kg , 4,5g variatorvikter, ostrypt insug, leovince TT. Finns lite småsaker med som jag har glömt.

Tackar för svar i förhand, har hållt på med den i 2 veckor och kan inte lista ut vad de är , kan byta både upp och ner i munstycke, är i princip ingen skillnad känns de som.
    Så om nån vet vad de är så är jag väldigt tacksam för svar.
    Peace
    Senast redigerat av jjoel den 2011-11-11 klockan 15:26.
    Call me super sexy boogeyman slayer!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in