Sidan 2 av 2 Första 12

Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Anndreeaas Visa inlägg
    rent skitsnack mini tini, taskiga portar på den bara, håller lika bra som vilken cylidner som helst

airsal har bättre kvalitet på sina portar, dom är minst lika bra båda två

90+ med ett zx och motorforce 70 cc är omöjligt såvda du inte drevar dne och kör neråt

köp ett högvarvigt rör, köp en högvarvig cylinder, och då kan du nå 85 ca,
    Och din väns moped går inte i 90+

du kommer ligga på 80 med zx röret

och kom inte säg vad din kompis moped gick i för han ljuger så tungan blir blå
    Moppen hans gjorde visst cirka 95km/h
    Och min kommer göra det med om inte lite till

Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    Aja , enligt min erfarenhet så har motoforce funkat piss .
    Okaj, himla skit asså då
    Ride fast, or be last!

så du tror helt ärligt ett lågvarvigt effektör och dåligt uträknade portar kommer få din moped gå i 95 kmh?

förlåt, trodde du var en nomral kille som visste lite iallfall men efter läst detta skulle jag kunna tro du e okunnigt eller rentutav trögfattad, som minst moppefucko, du har en massa erfarna killar(flesta) som sitter o säger, ne de e inte möjligt, men endån så tror du på de?

dagen då jag ser din moped gå i 95 kmh eller mer, på plan mark, utan medvind då ska jag ge dig allt jag äger för de kommer inte hädna, iallafall inte med setupen du har planerat

och kom inte o säg du har mätt upp de med bil/gps

de enda man kan lita på är en korrekt inställd radar/laser, eller en välutförd sträcka på 100 m där ni tar tiden från start till stopp i hastigheten

sen vad den toppar är inte vad den går i ärliga, de e vad den klarar av som max
    har jobbat med detta hela sommarn och hålt på med de längre än så men om du inte tror mig så visst,
    Senast redigerat av Anndreeaas den 2010-07-15 klockan 01:40.

Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Anndreeaas Visa inlägg
    så du tror helt ärligt ett lågvarvigt effektör och dåligt uträknade portar kommer få din moped gå i 95 kmh?

förlåt, trodde du var en nomral kille som visste lite iallfall men efter läst detta skulle jag kunna tro du e okunnigt eller rentutav trögfattad, som minst moppefucko, du har en massa erfarna killar(flesta) som sitter o säger, ne de e inte möjligt, men endån så tror du på de?

dagen då jag ser din moped gå i 95 kmh eller mer, på plan mark, utan medvind då ska jag ge dig allt jag äger för de kommer inte hädna, iallafall inte med setupen du har planerat

och kom inte o säg du har mätt upp de med bil/gps

de enda man kan lita på är en korrekt inställd radar/laser, eller en välutförd sträcka på 100 m där ni tar tiden från start till stopp i hastigheten

sen vad den toppar är inte vad den går i ärliga, de e vad den klarar av som max
    har jobbat med detta hela sommarn och hålt på med de längre än så men om du inte tror mig så visst,
    De är lugnt, jag tror dig, ska mäta upp den ärligt med bil och pappsens GPS så att alla får veta hur slutresultatet blev, jag kommer bli nöjd i vilket fall, 80 eller kanske till och med 95-100km/h, vi får se, ja kommer tillbaka senare med resultatet
    Ride fast, or be last!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in