-
2010-07-01, 00:34 #31
inte så roligt för de som har metrakitt cylindrar nu
mh furia/am6 delar http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ite-am6-också mh furia säljes
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...mil-uttagen-06)
-
2010-07-01, 00:39 #32
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Olofström
- Inlägg
- 6 543
-
2010-07-01, 00:52 #33M42B18Power!
You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!
-
2010-07-01, 01:44 #34
finns kolvar så det räcker och blir över som finns att köpa , varför skulle det inte gå att t.ex sätta i en mhr kolv i en pr cylinder?
-
2010-07-01, 01:57 #35
jag köpte ju en ny sp 70cc för nån vecka sen. Så man kan inte köpa t.ex packningar till den cylindern sen då? kolv finns väl någon annan som passar?
-
2010-07-01, 01:57 #36
-
2010-07-01, 01:59 #37
- Reg.datum
- Oct 2008
- Ort
- hej
- Inlägg
- 872
Var ju en tråd om detta för ett bra tag sedan om att de gått i konkurs :p och beställde nya packningar för 1 månad sen :o
-
2010-07-02, 17:35 #38
Det är helt riktigt att Metrakit har gått i konkurs, men jag har talat med före detta export chefen på Metrakit och enligt honom kommer Metrakit att återuppstå fast i en annan ägande form.
Om detta nu kommer att ske är endast framtiden som kan utvisa..
//Micke
-
2010-07-03, 04:42 #39
Hoppas det händer lite värre grejer i framtiden, MK har inte gjort så imponerande grejer hittills om jag få säga det själv
Don´t make excuses, make horsepower!
-
2010-07-03, 05:01 #40
-
2010-07-03, 10:25 #41
-
2010-07-03, 10:57 #42
Skulle tro att det blir en företagsrekonstruktion i detta fallet med en ny ägarkonstellation.
-
2010-07-03, 13:24 #43
De är ju riktigt bra, för de finns väl knappt orgcylle att få tag på till dom!
Hoppas att MK kommer fortsätta med det dom gör, och göra samma saker som nu, och inte börja göra massa annat skit!
Och sen, är de bara jag som inte gillar den nya loggan?
Som är på bla MK PR3 cylleHaving a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
-
2010-07-03, 14:23 #44
Vi tar PR-serien som exempel, den ska ju vara "värst". PR70-cylindern är ganska okej cylinder om man ska vara värst på skolan, men ungefär där tar det stopp. Minimal avgasport med hjälpportar tätt inpå som begränsar potentialen, tex på min PR-cylinder jag tänkte använda så var tog det slut material ut mot kylningen då hjälpportarna var enorma 6 mm breda!
PR-röret är lite för snällt, vem fan vill ha mellanregister på en racehoj? Nä jag tycker att man ska samla så mycket effekt som möjligt i det varvtalsområdet man använder, inte dra ner på effekten och göra det lättkört.Don´t make excuses, make horsepower!
-
2010-07-03, 16:58 #45
-
2010-07-03, 17:42 #46
-
2010-07-04, 13:22 #47hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209