Hade inget för mig, så tänkte slå lite siffror. Bestämde mig för att räkna ut hur många av alla som tittar i tråden som faktiskt kommenterar.
Det slog mig sen att det var jävligt få, hittade ingen som ens hade över 10%! Alltså med andra ord, knappt 1 av 10 som tittar i tråden kommenterar...

Är inte det lite sorgligt? Lite trist sådär?

Tycker folk borde engagera sig mer, kommentera mer och även gå efter regeln "Har du inget snällt att säga, säg då inget alls."
Men visst, konstruktiv kritik i all sin ära kan man ju ge, men syftade mest på alla "önödiga" kommentarer som kan ramla in emellanåt. Ja, tror ni alla känner till dessa.

För fler kommentarer ger bättre anda vilket gör forumet bättre, osv. Listan kan göras lång, men summan av kardemumman är att det bara blir positivt. Ser själv inga negativa saker med fler kommentarer iallafall, inte såhär långt.

Så, vad säger ni? Vill ni förbättra forumet, lägg då en kommentar. Jag säger inte åt er vad ni ska skriva, jag vill bara att ni just ska skriva.
Är min lille tanke dum? Snackar jag i nattmössan? Eller är den kanske rentav genial?
Haha, kom med respons!