Yes. Sen står det inte med avdrag för arbetsgivaravgifter på våra lönekuvert i Sverige. Det gör det i vissa andra länder.

Jag påstår inte att arbetsgivaravgifter är en dålig sak, inte alls. Men många är tragiskt nog inte ens medvetna att det existerar.