Vad ska man säga?! Fattar inte ens hur man själv tänkt på att överväga att studera efter gymnasiet.
Yes. Sen står det inte med avdrag för arbetsgivaravgifter på våra lönekuvert i Sverige. Det gör det i vissa andra länder.
Jag påstår inte att arbetsgivaravgifter är en dålig sak, inte alls. Men många är tragiskt nog inte ens medvetna att det existerar.
Ursprungligen postat av Andy63
När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.