Sidan 1 av 2 12 Sista

Ämne: Nytt tema ?

  1. #1

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616

    Nytt tema ?

    Tycker inte ni att det är dags att byta tema på forumet ? Jag tror att de flesta , iallafall jag - Har tröttnat på denna gamla blåvita tråkiga design ?

    Jag tycker personligen att den ser ut som att den är 12 år gammal.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  2. #2
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    JAaaaa


  3. #3
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    ja , något mer "fläshigt" vore faktiskt kul. Men det blir inte av endå för ingen mod tycker det ska ändras..
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  4. #4
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    ja , något mer "fläshigt" vore faktiskt kul. Men det blir inte av endå för ingen mod tycker det ska ändras..
    Jag är på att det kan uppdateras till något rundare och lite flashigare, men vill fortfarande behålla färgerna Dessutom vore det roligt att ha en startsida likt det gamla MoppeNets
    Typ något liknande vill jag ha
    Namn:  mnf.jpg
Visningar: 786
Storlek:  77,7 KB
    Senast redigerat av Holmqvist den 2011-12-04 klockan 14:03.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  5. #5
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jag är på att det kan uppdateras till något rundare och lite flashigare, men vill fortfarande behålla färgerna Dessutom vore det roligt att ha en startsida likt det gamla MoppeNets
    Typ något liknande vill jag ha
    Namn:  mnf.jpg
Visningar: 786
Storlek:  77,7 KB
    Ja , bara något sånt där skulle göra sidan mycket roligare!
    Samt någon snygg MNF header skulle göra stor skillnad!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  6. #6
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Byt ut det blåa till rött nu till jul

  7. #7
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    Byt ut det blåa till rött nu till jul
    Det hade vart trevligt faktiskt

    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=229600 Något i den stilen ?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  8. #8
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Det hade vart trevligt faktiskt

    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=229600 Något i den stilen ?
    Det skulle se bättre ut iallafall
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  9. #9
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Det hade vart trevligt faktiskt

    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=229600 Något i den stilen ?
    Nej det där var bara jobbigt. Tycker det är skönt som det är nu.

  10. #10
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Varför byta design? De är ju den nuvarande designen som gör hela forumet
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  11. #11
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Det hade vart trevligt faktiskt

    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=229600 Något i den stilen ?
    Näe, kör på det vi har nu men allt som är blått blir rött, blir bara jobbigt med massa annat skit runt om


  12. #12

  13. #13
    Nej. Det är förfan ett forum för mopeder inte bilddagboken eller någon annan glesbygds sida.
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  14. #14
    Nej förfan, bara kolla på tsr om man vill ha flish flusch design, är väldigt behaglig design på mnf, massa starka irriterande färger är bara sjukt jobbigt. Sen brukar flish flusch dra till sig p12or, iaf om man kollar på tsr..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  15. #15
    Moppenets tema är som en gammal original moped, det ska bevaras som det är.

  16. #16
    +1 orginal är bäst
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Moppenets tema är som en gammal original moped, det ska bevaras som det är.
    skulle haft a-traktor istället!

  17. #17
    Men ni borde i alla fall göra jultema! typ röda detaljer istället för blå + typ en jultomte som kör bakhjul eller nått!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  18. #18
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    Men ni borde i alla fall göra jultema! typ röda detaljer istället för blå + typ en jultomte som kör bakhjul eller nått!
    Ja, eller en full tomte som gör faceplant.

  19. #19

  20. #20
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    mnf ska va som det alltid varit!
    +1...
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  21. #21
    Men bara i jul? gör väl inget?

  22. #22
    Jag tycker att den design vi har är väldigt bra, men har ni några förslag som ser bra ut så kan vi såklart alltid fundera över det.
    Daniel Öbrink

  23. #23
    Låt dom ha en tävling i photoshop så får de bli en omröstnig av oss alla? bara ett förslag
    Sen får ju ni/administratörer givetvis se om ni tycker de skulle passa

  24. #24
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Jag tycker att den design vi har är väldigt bra, men har ni några förslag som ser bra ut så kan vi såklart alltid fundera över det.
    Jag kan inte annat än hålla med dig. Vi borde behålla den nuvarande designen tycker jag. Den är väldigt clean och skön samtidigt.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  25. #25
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    visst , det är en skön stil på forumet,stilrent och inte något fucko skit.
    Men är det för att vi vant oss vid det eller för att vi tycker det ser bra ut?

    Tanken är väl att lära ut , få ut ett budskap med forumet , locka hit fler ungdomar som kanske kan bli något på äldre dar och såklart ha ett bra forum!
    Men en 15årig pojk ser att det står moppenet på facebook , går in , och ser något blå vitt .
    Njaa , ser inte så kul ut tänker han .
    Kantigt och tråkigt m.m . Varför inte lite mer runda former ?

    Går man in på tex Scootertuning.de , scooter-attack's forum , där är det stilrent men fortfarande så ser det grymt ut.
    Man blir sugen att kolla runt där när man ser det .
    En nice header och rundare former på det här forumet + kanske lite starkare blå färg skulle göra forumet tufft.

    Håller med om de någon nämnde över mig att en photoshop tävling om hur det skulle kunna se ut borde göras , vore kul att få forumet att hänga med i tiden och inte stanna på det som det alltid varit.

    Detta är inte tänkt som nått fucko förslag utan ett seriöst förslag , tänker mig inte något superfläshigt utan bara en lätt "sminkning" på forumet.
    Kanske borde tvätta av det , få bort smutset och polera upp det lite om ni förstår
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  26. #26

  27. #27
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    visst , det är en skön stil på forumet,stilrent och inte något fucko skit.
    Men är det för att vi vant oss vid det eller för att vi tycker det ser bra ut?

    Tanken är väl att lära ut , få ut ett budskap med forumet , locka hit fler ungdomar som kanske kan bli något på äldre dar och såklart ha ett bra forum!
    Men en 15årig pojk ser att det står moppenet på facebook , går in , och ser något blå vitt .
    Njaa , ser inte så kul ut tänker han .
    Kantigt och tråkigt m.m . Varför inte lite mer runda former ?

    Går man in på tex Scootertuning.de , scooter-attack's forum , där är det stilrent men fortfarande så ser det grymt ut.
    Man blir sugen att kolla runt där när man ser det .
    En nice header och rundare former på det här forumet + kanske lite starkare blå färg skulle göra forumet tufft.

    Håller med om de någon nämnde över mig att en photoshop tävling om hur det skulle kunna se ut borde göras , vore kul att få forumet att hänga med i tiden och inte stanna på det som det alltid varit.

    Detta är inte tänkt som nått fucko förslag utan ett seriöst förslag , tänker mig inte något superfläshigt utan bara en lätt "sminkning" på forumet.
    Kanske borde tvätta av det , få bort smutset och polera upp det lite om ni förstår
    Håller absolut helt med dig!!

  28. #28
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    visst , det är en skön stil på forumet,stilrent och inte något fucko skit.
    Men är det för att vi vant oss vid det eller för att vi tycker det ser bra ut?

    Tanken är väl att lära ut , få ut ett budskap med forumet , locka hit fler ungdomar som kanske kan bli något på äldre dar och såklart ha ett bra forum!
    Men en 15årig pojk ser att det står moppenet på facebook , går in , och ser något blå vitt .
    Njaa , ser inte så kul ut tänker han .
    Kantigt och tråkigt m.m . Varför inte lite mer runda former ?

    Går man in på tex Scootertuning.de , scooter-attack's forum , där är det stilrent men fortfarande så ser det grymt ut.
    Man blir sugen att kolla runt där när man ser det .
    En nice header och rundare former på det här forumet + kanske lite starkare blå färg skulle göra forumet tufft.

    Håller med om de någon nämnde över mig att en photoshop tävling om hur det skulle kunna se ut borde göras , vore kul att få forumet att hänga med i tiden och inte stanna på det som det alltid varit.

    Detta är inte tänkt som nått fucko förslag utan ett seriöst förslag , tänker mig inte något superfläshigt utan bara en lätt "sminkning" på forumet.
    Kanske borde tvätta av det , få bort smutset och polera upp det lite om ni förstår
    Designen tror jag spelar mindre roll, utan det är snarare hur man presenterar innehållet på sidan, t.ex att vi har flyttat upp de allra populäraste forumdelarna högst upp. Efter det så har antalet besökare ökat.
    Om designen skulle ha någon påverkar så är inte scootertuning.de ett bra exempel, då jag själv anser att den sidan verkligen ser hemsk ut.
    Daniel Öbrink

  29. #29
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Designen tror jag spelar mindre roll, utan det är snarare hur man presenterar innehållet på sidan, t.ex att vi har flyttat upp de allra populäraste forumdelarna högst upp. Efter det så har antalet besökare ökat.
    Om designen skulle ha någon påverkar så är inte scootertuning.de ett bra exempel, då jag själv anser att den sidan verkligen ser hemsk ut.
    Tycker styrkan på färgerna och rundare former på ikoner och liknande borde bli av hur som helst.
    Ser trevligare ut
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  30. #30
    Ni som säger att ni inte vill ha hit p12or, om det inte kommer inte några så kommer det ju mopeddelen i det här mopedforumet vara iprincip dött om några år, det är ju p12orna som är de blivande moppepojkarna.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in