Sidan 2 av 2 Första 12

Ämne: Nytt tema ?

  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ni som säger att ni inte vill ha hit p12or, om det inte kommer inte några så kommer det ju mopeddelen i det här mopedforumet vara iprincip dött om några år, det är ju p12orna som är de blivande moppepojkarna.
    Men för oss som totalt skiter i mopeddelarna av forumet? Jag tror aldrig jag har varit inne i någon av de delarna.

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Men för oss som totalt skiter i mopeddelarna av forumet? Jag tror aldrig jag har varit inne i någon av de delarna.
    mjo, men det är ju ett mopedforum. jag tror inte det är särskilt många som inte är mopedintresserade som registrerar sig här.

  3. #33
    Tycker de är dax att göra nån förändning nu(om det ska göras) annas blir de ju försent.....de är ju snart jul

  4. #34

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    visst , det är en skön stil på forumet,stilrent och inte något fucko skit.
    Men är det för att vi vant oss vid det eller för att vi tycker det ser bra ut?

    Tanken är väl att lära ut , få ut ett budskap med forumet , locka hit fler ungdomar som kanske kan bli något på äldre dar och såklart ha ett bra forum!
    Men en 15årig pojk ser att det står moppenet på facebook , går in , och ser något blå vitt .
    Njaa , ser inte så kul ut tänker han .
    Kantigt och tråkigt m.m . Varför inte lite mer runda former ?


    Går man in på tex Scootertuning.de , scooter-attack's forum , där är det stilrent men fortfarande så ser det grymt ut.
    Man blir sugen att kolla runt där när man ser det .
    En nice header och rundare former på det här forumet + kanske lite starkare blå färg skulle göra forumet tufft.

    Håller med om de någon nämnde över mig att en photoshop tävling om hur det skulle kunna se ut borde göras , vore kul att få forumet att hänga med i tiden och inte stanna på det som det alltid varit.

    Detta är inte tänkt som nått fucko förslag utan ett seriöst förslag , tänker mig inte något superfläshigt utan bara en lätt "sminkning" på forumet.
    Kanske borde tvätta av det , få bort smutset och polera upp det lite om ni förstår
    klart killar gillar runda former men ny desigen på sidan skulle vart nice inte mycket som sagt men något iaf är lite tråkigt med fyrkantigt
    !!!GILLA SIDAN FÖR F*N!!!
    !!vid tusen likes släpper dom stunt film!!
    http://www.facebook.com/GBGX3M

  6. #36

  7. #37
    gamla moppenet.com va najs, där man kunde se mopedfilmer o bilder på startsidan och sedan klicka sig vidare till forum osv, mycket trevligare enligt mig!

  8. #38
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    gamla moppenet.com va najs, där man kunde se mopedfilmer o bilder på startsidan och sedan klicka sig vidare till forum osv, mycket trevligare enligt mig!
    Precis det tycker jag med Det verkar dock inte finnas för det nya bullentin vi har
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Precis det tycker jag med Det verkar dock inte finnas för det nya bullentin vi har
    Är säker på att jag sett nåt vbullentin forum som hade så, kommer givetvis inte ihåg va de hette. Men går de inte o fixa på nåt sett ? hade vart najs med en startsida liksom som ser lite mer välkommande ut

  10. #40
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Är säker på att jag sett nåt vbullentin forum som hade så, kommer givetvis inte ihåg va de hette. Men går de inte o fixa på nåt sett ? hade vart najs med en startsida liksom som ser lite mer välkommande ut
    Men hade dem det nya Vbullentin eller som det gamla Mnf?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Men hade dem det nya Vbullentin eller som det gamla Mnf?
    Det vet jag inte tyvärr

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in