1. #1

    Question behöver hjälp nu!!!

    hej köpte mig en yamaha neos i delar å behöver hjälp hur man kopplar in cdi å tändspole.

    från motorn går det en (vit/röd) (svart/röd) å en socker bit.
    från cdin går de en (vit/röd) svart/röd) dom ska ju kopplas ihop med dom från motorn de fattar ju jag med . sen e det en socker bit från cdin dom inte passar till motorn å en (svart/vit) http://www.cykelkraft.se/SWP-MT3.phtml men vilken ska ja koppla till tändspolen Direktlänk:
    http://www.cykelkraft.se/J17-170-01.phtml har inte den gula som visas på bilden .
    Senast redigerat av joakim154 den 2011-12-04 klockan 13:29.

  2. #2
    Bra sverige

  3. #3
    klaga inte å hjälp ist!!!!

  4. #4
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Janzen Visa inlägg
    Bra sverige
    Var är världen på väg när man inte ens kan skriva en normal mening? (min blev lite fel den också men jag är sur nu så)

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av joakim154 Visa inlägg
    klaga inte å hjälp ist!!!!
    Men jag fatta inte !!!!

    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Var är världen på väg när man inte ens kan skriva en normal mening? (min blev lite fel den också men jag är sur nu så)
    Var är moppenet på väg?*

  6. #6
    alla e fan dryga jävlar på denna sidan , bara för man e ny å inte kan så mkt så blir man alltid idiotförklarad trött på detta jävla skit snacket !!!

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av joakim154 Visa inlägg
    alla e fan dryga jävlar på denna sidan , bara för man e ny å inte kan så mkt så blir man alltid idiotförklarad trött på detta jävla skit snacket !!!
    visst är många dryga här (jag med ibland) men jag fattar fortfarande inte din fråga. Sen lär dig CITERA de står "svara med citat" till höger om inläggen..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in