1. #1

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406

    mnf chopping championship round 1 .:röstning:. RESULTAT UPPE

    då var det dags för röstningen för första rundan nu. då det bara var 4 bidrag jag fått in så åker enbart en person ut denna rundan

    rötningen sker i tråden med motiv för varje röst

    t.ex

    bidrag 1- 10poäng: tyckte detta bidraget var det bästa, välgjorda mods och cool stil!

    bidrag 2- 9poäng

    bidrag 3- 8 poäng

    osv

    röstningen är öppen till fredag klockan 00:00

    måste be er om high res länkar hädanefter, bilden var väldigt mycket högre innan ni började så det är upplösningen den ska postas i hädanefter


    freddez


    ternmyr


    derbi_crille


    Berggren


    rösta nu rättvist och inte några kompis röster



    RESULTAT

    FreddeZ –30p

    Ternmyr- 26p

    Derbi_crille- 17p

    Berggren-15p


    det betyder att berggren åkte ut denna rundan med 2poängs skillnad så jävligt starkt jobbat ändå!

    nästa bas kommer inom dem senaste dagarna.

    dock måste jag be er rösta mer och jag räknade bara dem rösterna som var rätt lagda då jag inte giter pilla runt med dem andra och eftersom ni har svårt att följa det och bara 3 pers fattade kör vi vanlig röstning nästa runda.
    Senast redigerat av ToMiii den 2011-12-13 klockan 23:38.

  2. #2
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    7poäng-FreddeZ , känns inte helt ok men gillar hans stil
    4poäng-Derbi_Chrille , skön färg och bra tänkt men ingen bakgrund m.m?
    3poäng-Ternmyr, helt okej gjort men ganska basic och jag tycker själva bilen är för mörk.
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  3. #3
    9poäng-freddez, Den känns rätt har alltid gillat cab också men endå riktig snygg.
    5poäng-Berggren, Men tyckte den var lite tråkig. Det var svart på rött.
    3poäng-derbi-crille, Tyckte det var för mycket china drift bil med den färgen och främre,bakre stötfongarna
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  4. #4
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    8poäng-freddez, Snygg, men tycker inte vingen passar på bilen
    3poäng- termyr, tycker den ser så tråkig ut på nått sätt och inte så mycket gjort på den häller som jag kanske skulle vilja, dock tycker jag fronten är rätt snygg front
    2poäng. berggren, Inte så mycket gjord med bilen och de syns verkligen att bilen är inklistrad i bakrundsbilden:/





    Jag hittade ingen bra bakrund så orkade inte lägga massa energi på de. Men ser att jag kanske skulle ha gjort de endå De var dock min andra modd jag har gjort i PS så jag är rätt nöjd endå
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  5. #5
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    10 poäng-Freddez, Gillar stuket på den, bäst gjord osv. dock tycker jag inte att vingen passade nå vidare.
    9 poäng-Ternmyr, Gillar bakgrunden samt stuket, men den är lite för mörk. Skulle även velat se lite reflektioner på rutorna.
    8 poäng- Derbi_crille, du kunde gärna fått byta bakgrund, men var är ena backspegeln? Ser bara en kontur runt om. Hade du bytt bakgrund hade du nog tjänat mycket mer poäng då bilen såg bra ut i övrigt.
    7 poäng- Berggren, Likaså här, reflektioner på rutorna. Sen ser inte heller bilen ut att stämma i vinkel till bakgrunden. Men annars ser den ut att vara bra gjord, hade gärna sett den i lite större storlek dock.
    Senast redigerat av tdwp den 2011-12-08 klockan 17:43.

  6. #6

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    ni har inte riktigt förstått röstnings systemet, måste gå från 10 och neråt, inte hoppa runt på det sättet

    t.ex

    bild1- 10p

    bild2- 9p

    bild3- 8p


    inte

    bild1- 10p

    bild2- 5p

    osv

    så gör om och gör rätt

  7. #7
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    10 poäng-Freddez, Gillar stuket på den, bäst gjord osv. dock tycker jag inte att vingen passade nå vidare.
    8 poäng-Ternmyr, Gillar bakgrunden samt stuket, men den är lite för mörk. Skulle även velat se lite reflektioner på rutorna.
    6 poäng- Derbi_crille, du kunde gärna fått byta bakgrund, men var är ena backspegeln? Ser bara en kontur runt om. Hade du bytt bakgrund hade du nog tjänat mycket mer poäng då bilen såg bra ut i övrigt.
    6 poäng- Berggren, Likaså här, reflektioner på rutorna. Sen ser inte heller bilen ut att stämma i vinkel till bakgrunden. Men annars ser den ut att vara bra gjord, hade gärna sett den i lite större storlek dock.

    Som du ser på dörren så är de en mindre sidospegel på den så den på andra sida syns inte
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  8. #8
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Som du ser på dörren så är de en mindre sidospegel på den så den på andra sida syns inte
    Men då borde konturen som vart kvar vara borta.

  9. #9
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Men då borde konturen som vart kvar vara borta.

    Om du menar de svarta precis ovanför motorhuven i hörnet så hör inte de ens te sidospegeln
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  10. #10
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Om du menar de svarta precis ovanför motorhuven i hörnet så hör inte de ens te sidospegeln
    Men vad gör det där då? Ser dumt ut.

  11. #11

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    skärp er grabbar, inget diskuterande i denna tråden, det blir bara krångligt för mig att räkna röster sen.

  12. #12

  13. #13
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Ternmyr - 10p, såg mest genomtänkt ut.

  14. #14
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    ni har inte riktigt förstått röstnings systemet, måste gå från 10 och neråt, inte hoppa runt på det sättet

    t.ex

    bild1- 10p

    bild2- 9p

    bild3- 8p


    inte

    bild1- 10p

    bild2- 5p

    osv

    så gör om och gör rätt
    Aha ..
    10poäng-FreddeZ , känns inte helt ok överallt men gillar hans stil
    9poäng-Derbi_Chrille , skön färg och bra tänkt men ingen bakgrund m.m?
    8poäng-Ternmyr, helt okej gjort men ganska basic och jag tycker själva bilen är för mörk.
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  15. #15

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    bra att du har förstått berggren, ni andra kan lära er av honom, LÄS DETTA VÄLDIGT NOGA

    ni ska rösta på ALLA bidrag i den ordning ni tycker är bäst dvs

    bidrag 1- 10p

    bidrag 2- 9p

    bidrag 3- 8p

    bidrag 4- 7p

    precis som berggren gjorde, och för er som undrar, han rösta bara på 3 för han själv är med i tävlingen, och jag startar om röstningen från och med berggrens inlägg, röstningen slutar på söndag så passa på nu om ni ska rösta

    LÄS ALLT TILLS NI FÖRSTÅR HELT


    xD

  16. #16
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    10poäng-freddez, Snygg, men tycker inte vingen passar på bilen

    9poäng- termyr, tycker den ser så tråkig ut på nått sätt och inte så mycket gjort på den häller som jag kanske skulle vilja, dock tycker jag fronten är rätt snygg front

    8poäng. berggren, Inte så mycket gjord med bilen och de syns verkligen att bilen är inklistrad i bakrundsbilden:/



    Så?
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  17. #17

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Perfekt!

  18. #18

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    BUMP resultaten uppe nu, lycka till till er som gick vidare!

  19. #19
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Gjorde lite för lite på bilen
    jaja , jag jobbar vidare med att lära mig mera i PS
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  20. #20

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    sorry grabbar men måste blåsa av tävlingen, jag har tyvärr väldigt upptaget med körkort, skola, klient projekt, projekt arbete tills skolan och måste hinna med att ha ett socialt liv utanför mnf, men drar igång 2012 igen möjligtvis, jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men håll igång choppandet grabbar!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in