RRX Fälgar på Derbi senda

Tjena, undrar ifall ett par rrx-sm fälgar är samma storlek som Derbi sendas orginal sm fälgar?

sry ifall jag postat fel, inte helt säker på vart det skulle postas.
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Kaiiler Visa inlägg
    Tjena, undrar ifall ett par rrx-sm fälgar är samma storlek som Derbi sendas orginal sm fälgar?

sry ifall jag postat fel, inte helt säker på vart det skulle postas.
    de lär ha samma däckstorlek, dvs 17". men tror inte hjulbultar och sånt passar, där är jag dock inte säker! och går ju alltid byta lager och fixa nya distanser
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    de lär ha samma däckstorlek, dvs 17". men tror inte hjulbultar och sånt passar, där är jag dock inte säker! och går ju alltid byta lager och fixa nya distanser

Behövs bara nya lager som är 12mm då det är 12mm axelhål i gaffelbenen. Dock behövs inga nya distanser!
    Dock bak är det samma med lagerna och sedan måste du nog mäta ut nya distanser!

aha, tack så mycket för svar!
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in