Ursprungligen postat av Holmqvist Så jag kan låsa? du får verkligen en kick av att låsa trådar och radera inlägg va?
Jag älskar alla fördomar här inne på FB. När jag tallar med andra somalier ber jag dom att knulla mer!!! Så att vi kan föröka oss och ta över sverige. Vi kommer göra Sverige till europas första islamska land. Vi kommer blanda oss med svenskarna vilket vi redan gör. Smutsa ner hela samhället!!!!
Ursprungligen postat av Holmqvist Så jag kan låsa? ja tack Ursprungligen postat av ktm_danielsson www.tophousemusicblog.com ALLT DU BEHÖVER tack men vi har låtar nu Ursprungligen postat av Pontus du får verkligen en kick av att låsa trådar och radera inlägg va? jag bad honom?
Ursprungligen postat av Zer0x Ludix har jag för mig ska funka skitbra org. Ursprungligen postat av AeroXCallE Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal
Ursprungligen postat av Pontus du får verkligen en kick av att låsa trådar och radera inlägg va? Han ville ju att jag skulle låsa den när han var klar
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.
Forumets regler