1. #1

    Leovince zx handmade / zx chrome köpes.

    Vara: Leovince zx / zx chrome.
    Årsmodell: Ska passa till liggande minarelli, har en yamaha aerox 08.
    Mil: -
    Pris: Diskuteras.
    Övrigt: Röret ska vara i bra skick, helst inga bucklor eller allvarliga repor m.m.
    Varan/varorna återfinns i: Jag bor i göteborg.
    Du kontaktar mig via: Pm eller svar i tråden!!
    Kan jag skicka varan?: Om det ska skickas så får vi diskutera vem som ska betala frakten beroende på priset av röret.


    Tjena, jag söker ett Leovince zx handmade eller leovince zx chrome till min YAMAHA AEROX! Om du har ett skicka ett pm till mig. pris diskuteras.

    PMA MIG HELST DÅ JAG KOMMER GLÖMMA AV ATT TITTA TILL DENNA TRÅDEN :/

    Mvh jocke.
    Senast redigerat av Roxxen96 den 2011-12-11 klockan 01:06.

  2. #2
    Kan ju vara bra och veta till vad den ska passa på för något.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  3. #3
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Han ska ha det till sin Aerox och som det verkar så har han rätt höga krav på det citat ifrån tsr : Söker ett leovince zx / zx chrome eller ett leovince TT handmade. Papprena, kartongen, skruvarna och pluggen ska finnas kvar. Vikterna och fjädrarna är ett plus om de också finns kvar. Pma mig om du har något. Ps bor i göteborg.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Kan ju vara bra och veta till vad den ska passa på för något.
    Ledsen att jag glömde att skriva vilken modell den ska passa till... Jag har en yamaha aerox 08, så röret ska passa till liggande minarelli motorn!

    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Han ska ha det till sin Aerox och som det verkar så har han rätt höga krav på det citat ifrån tsr : Söker ett leovince zx / zx chrome eller ett leovince TT handmade. Papprena, kartongen, skruvarna och pluggen ska finnas kvar. Vikterna och fjädrarna är ett plus om de också finns kvar. Pma mig om du har något. Ps bor i göteborg.
    Vad är det för höga krav med att få det som fås med när man köper det nytt? Är la inga svårigheter med det. ;o Det är ju basic tillbehör man vill ha med..

  5. #5
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Roxxen96 Visa inlägg
    Ledsen att jag glömde att skriva vilken modell den ska passa till... Jag har en yamaha aerox 08, så röret ska passa till liggande minarelli motorn!



    Vad är det för höga krav med att få det som fås med när man köper det nytt? Är la inga svårigheter med det. ;o Det är ju basic tillbehör man vill ha med..
    Papprena , kartongen och skruven finns nästan aldrig med på rör

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Papprena , kartongen och skruven finns nästan aldrig med på rör
    Då får man väl hitta en person som har de sakerna, papprenna är det viktigaste iallafall. Bara basic stuff som man vill ha med.

  7. #7
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Roxxen96 Visa inlägg
    Då får man väl hitta en person som har de sakerna, papprenna är det viktigaste iallafall. Bara basic stuff som man vill ha med.
    Papprena är onödiga om du menar intyg för det kan du ta ifrån twostroke's hemsida och skriva ut

  8. #8

  9. #9
    Köp mitt billiga doppler istället !!

    kolla in länken alla aerox älskare!

    http://www.blocket.se/blekinge/Aerox_delar_trim_37296891.htm?ca=22&w=2

    H
    ör av er : 0722287628

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in