1. #1

    snabb hjälp tack!

    vart fan ska dom här brickorna sitta? ....

    den svarta är av gummi

    kolla in min stunt rrx <-tryck på texten

  2. #2
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    har du plockat sönder något då? Preciera dig lite mer.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Punkarn Visa inlägg
    har du plockat sönder något då? Preciera dig lite mer.
    ja jag försökte klyva men det tog stopp när ja skulle bort med tändningen, nu försöker jag få ihop den igen för jag tycker att jag kan köra med den veven jag har i, nu försöker jag få ihop allting men ja dom där två brikorna hittar jag igen plats till....
    kolla in min stunt rrx <-tryck på texten

  4. #4
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    Citat Ursprungligen postat av selllle Visa inlägg
    ja jag försökte klyva men det tog stopp när ja skulle bort med tändningen, nu försöker jag få ihop den igen för jag tycker att jag kan köra med den veven jag har i, nu försöker jag få ihop allting men ja dom där två brikorna hittar jag igen plats till....
    aja, då vet ja int. hur långt kom du på klyvningen då?

  5. #5
    1: Använd en topic som beskriver vad tråden handlar om. Eller att du inte vet vad du har förstört, om nu det är en bättre beskrivning av situationen.
    2: Det heter "var ska ... sitta", inte "vart". Vart används vid frågor om riktning, var i frågor om plats - och grejerna ska sitta på en plats.
    3: Du bör beskriva vad det är du pysslat med för att någon ska kunna svara. Jag tror säkert att nått som liknar detdär ska sitta längst upp i växellådan på någon Valmet traktor, men är det en sån du plockat sönder?

  6. #6

    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    blekinge-karlskrona
    Inlägg
    54
    Tror att den "Taggiga" Brickan ska sitta in mot något lager, under kopplingskorgen. Den ska ligga över/under en Vanlig bricka

    Senast redigerat av albine den 2012-01-12 klockan 23:51.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in