moppe Köper ciao eller tomos m.m

Tjenare!!

Om någon där ute runt sthlm har en ciao, tomos eller något liknade så får ni gärna skicka ett PM på vad den kostar och vad det är. Gärna med bild.

Vara: Ciao, tomos
    Årsmodell: XXXX
    Mil: XXXX
    Pris: 1000-3500
    Du kontaktar mig via: PM

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Piaggio Bravo? Ramförstärkt och lite ombyggd, men fullt laglig Startar och går
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Piaggio Bravo? Ramförstärkt och lite ombyggd, men fullt laglig Startar och går
    Låter nice, har du någon bild eller något på den? "Startar och går" Funkar den inte bra eller?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Aijo Visa inlägg
    Låter nice, har du någon bild eller något på den? "Startar och går" Funkar den inte bra eller?
    Kan eventuellt fixa fram en bild om du är intresserad på riktigt, jo den startar och går att åka på, dock ingen racer
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Kan eventuellt fixa fram en bild om du är intresserad på riktigt, jo den startar och går att åka på, dock ingen racer
    Jodå jag är intresserad, är dock inte bra inom mopeder så vill ju ha en som funkar direkt så jag inte behöver köpa ny lager kolv och vad allt heter haha, för det kommer jag inte kunna fixa

Men fixa fram en bild för jag är intresserad Men hur går den då? Slocknar den efter långt åk eller hur menar du? Jag tänkte bara ha den som en sommarmoppe och åka till affären och så med. Självklart vill jag dock ha lite fart i den

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Men fixa fram en bild för jag är intresserad Men hur går den då? Slocknar den efter långt åk eller hur menar du? Jag tänkte bara ha den som en sommarmoppe och åka till affären och så med. Självklart vill jag dock ha lite fart i den
    Den funkar, dock inte så jäkla vass Gör runt 40 blås Lite småfix finns, men den går att åka på

Den funkar, dock inte så jäkla vass Gör runt 40 blås Lite småfix finns, men den går att åka på
    Hur är axxet då? Vad är de småfix man ska göra Haha förstår fortfarande vad du menar med "ingen racer, inte så vass"? Vad är det du döljer ?!?!?

Reg.datum
    Mar 2011
    Hur är axxet då? Vad är de småfix man ska göra Haha förstår fortfarande vad du menar med "ingen racer, inte så vass"? Vad är det du döljer ?!?!?
    Tror han menar att den går bra, men inte fort.. Dom gör ju inte det orginal
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

förstår inte vad som är så svårt att fatta, ''ingen racer'' menar han väl antagligen att det inte är något jävla hyper moppe som gör 140 knyck men att den går framåt iaf.

Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    förstår inte vad som är så svårt att fatta, ''ingen racer'' menar han väl antagligen att det inte är något jävla hyper moppe som gör 140 knyck men att den går framåt iaf.
    Haha okej men det är min första moppe och jag vet inte så jävla mycket om dom så det är såklart jag vill ha så mycket info jag kan få

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in