1. #1

    Hjälp med Honda mt5 Framgaffel och styrkrona snälla?

    Tjabba! vill byta Gaffeln på min mt5:a. har en 125cc kittad mt8 motor på den så tänkte den kan behöva lita härligare dämpare ute i skogen. någon som vet om de finns andra dämpare som passar på orginalkronan eller måste man byta styrkronan? i så fall till vilken styrkrona? funderade på Derbis Framgaffel och i värsta fall Styrkrona med. Min gaffel nu är rätt trött Den dämpar inte hela vägen upp och så är det lite glapp i styrkronan så de blir rätt saftigt pris att renovera de har jag kommit på...

    MVH Dennis

  2. #2

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    hade ajg varit dig hade jag satsat på en honda cr80 usd-gaffel den ska passa bolt-on. lär ju dock kosta några kronor.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  3. #3
    okej vet du var man kan hitta okej sådana begagnade? fler ideer? info vart man kan hitta reperationskitt till orginal gafflen/kronan?

  4. #4
    bump

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in