1. #1

    Need For Speed

    Undrar om det finns något spel som är likt Need for speed most wanted? Där man kan köra fritt och inte bara tävla 24/7!

    Någon som kan något om det nyare inom need for speed serien? Vad jag har hört av kompisar osv är att man inte kan köra fritt utan man kan bara tävla, sant?

    Jag ska ha spelet till PS3!

    Orkar inte söka på internet efter liknande spel osv...

    Tacksam för svar!

  2. #2
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Midnight Club LA?
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  3. #3

  4. #4
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Även NFS Carbon funkar.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Engdaaahl Visa inlägg
    Midnight Club LA?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    nfs underground 2
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Även NFS Carbon funkar.
    Kan man göra fritt på alla?

  6. #6

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av MoppeStyling Visa inlägg
    Kan man göra fritt på alla?
    iaf på carbon och u2. ett nyare som du kan köra fritt på är nfs undercover.

  8. #8

  9. #9
    Det är synd att man inte kan köra fritt på dem nyare spelen, t.ex. The run osv...btw någon som har prövat det?

    Har inte kört underground 2, finns det till PS3? Hittade det inte på prisjakt till PS3!

  10. #10

  11. #11

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nej det kom 2004, finns till PS2. Har du inte spelat det så har du inte spelat Need For Speed!
    Okej :/ eller jag kanske har spelat det..kanske t o m har det! xD Jag tycker att most wanted är det bästa av dem jag har kört!

    Men vilket skulle ni rekomendera att köpa? Vilket är bäst, som man kan köra fritt på och snutar och allt? Som most wanted...

  13. #13
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av MoppeStyling Visa inlägg
    Okej :/ eller jag kanske har spelat det..kanske t o m har det! xD Jag tycker att most wanted är det bästa av dem jag har kört!

    Men vilket skulle ni rekomendera att köpa? Vilket är bäst, som man kan köra fritt på och snutar och allt? Som most wanted...
    ug2 och most wanted är bästa i mitt, sen carbon sen äre pro street och undercover .
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  14. #14
    Most Wanted var helt klart de roligaste nfs, har kvar det till ps2 Dock är fodralet lite misshandlat efter lite rage
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Most Wanted var helt klart de roligaste nfs, har kvar det till ps2 Dock är fodralet lite misshandlat efter lite rage
    Haha damp

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Haha damp
    sometimes
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  17. #17

  18. #18
    Verkar som most wanted och underground 2 är dem bästa! synd att dem inte finns till PS3!

    Undercover har ni rankat sist, vad är det som är dåligt med det? Funderar på att köpa det eftersom det är relativt nytt och man kan köra fritt på det! Ingen som testat The Run?

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av MoppeStyling Visa inlägg
    Verkar som most wanted och underground 2 är dem bästa! synd att dem inte finns till PS3!

    Undercover har ni rankat sist, vad är det som är dåligt med det? Funderar på att köpa det eftersom det är relativt nytt och man kan köra fritt på det! Ingen som testat The Run?
    allt efter most wanted har varit ett smärre skämt, efter prostreet slutade jag köpa spelen..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  20. #20
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    De nya Need for Speed: Hot pursuit som kom förra året tror jag kan man köra fritt på, dock har spelet ingen körkänsla
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #21
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    De nya Need for Speed: Hot pursuit som kom förra året tror jag kan man köra fritt på, dock har spelet ingen körkänsla
    stämmer, stämmer. det är ganska schyssta miljöer faktiskt, mycket motorvägar osv. det tråkiga är som sagt körkänslan, man kan utan problem gå in i en kurva i 395, lägg upp bilen på ställ och dra lite "nitro" och på så sätt komma ut ur kurvan i ~300... jippi...

  22. #22
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    De nya Need for Speed: Hot pursuit som kom förra året tror jag kan man köra fritt på, dock har spelet ingen körkänsla
    Det sket sig efter Prostreet och Shift 1

  23. #23
    Undercover är bäst och nyast...

  24. #24

  25. #25
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    tycker prostreet är kul som fanken, mix av både seriöst och det där oseriösa man gillar
    Dragrace var det man gillade mest med det spelet, man insåg ju sen att driften var för enkel
    om man jämför lite med Shift 1.
    Citat Ursprungligen postat av Vickemeister Visa inlägg
    Undercover är bäst och nyast...
    Är du helt pantad och såld?, har kommit 3st spel efter..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in