Stage6 - Snabbgashandtag (SSP)

Är det någon som har köpt de här stage 6 snabbgashandtaget och kopplat in el starten? (http://www.twostroke.se/product.asp?...1&attrib1=2059)

Jag har en Yamaha aerox 02.

Behöver hjälp, skriv ni som vet hur man gör tack!!
    .

Står ju klart o tydligt att de gåro koppla dit, du byter ju helt enkelt knapp så de ska ju inte vara några problem precis.
    Call me super sexy boogeyman slayer!

Är väl ingen vetenskap.. Finns 2 sladdar, enligt kopplingsschemat så är den ena svart, och svart är alltid jord och den andra sladden är röd.. Ta då den gamla jordsladden och sätt ihop med den nya jordsladden och den andra sladden sätter du ihop med den röda

Citat Ursprungligen postat av Riesen Visa inlägg
    Är svart alltid jord?

man kanske vill ha den röda till jord?:hmm:
    Omformulerar mig då, svart är OFTAST jord, och nu syftade jag på sladden från själva moppens elsystem

Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Är väl ingen vetenskap.. Finns 2 sladdar, enligt kopplingsschemat så är den ena svart, och svart är alltid jord och den andra sladden är röd.. Ta då den gamla jordsladden och sätt ihop med den nya jordsladden och den andra sladden sätter du ihop med den röda
    Okej, Jag har ju den andra elstartknappen inkopplad fortfarande, är de bara ta bort dom kablarna som är i den och sätta i den nya knappen med dom sladdarna?
    .

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av OscarSand Visa inlägg
    Okej, Jag har ju den andra elstartknappen inkopplad fortfarande, är de bara ta bort dom kablarna som är i den och sätta i den nya knappen med dom sladdarna?
    helt rätt

ungefär, kanske skarva om eller något liknande
    ska nog inte va svårt
    Call me super sexy boogeyman slayer!

Citat Ursprungligen postat av Riesen Visa inlägg
    Skoja bahh99999)
    Turk!

Precis, sätt kabelskor i båda ändar.. Hanar på kablarna från handtaget och honor på de gamla kablarna från elsystemet

Jag har testat det ni har sagt, det fungerar inte! Hur gör jag nu?

Någon idé ?
    Senast redigerat av OscarSand den 2011-12-22 klockan 22:04.
    .

tjustens avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    men de finns bara 2kablar eller hur, då kan du i stortsätt bara göra på 2olika sätt! testa dig fram. sätt sladdarna som sitter i din gamla start knapp på den nya o starta så svårt kan du ju inte va?
    Gilera och Piaggio IS DA SHIT! Lär er det!

Jag har testat det ni har sagt, det fungerar inte! Hur gör jag nu?

Någon idé ?
    om du har gjort rätt av vad dem har sagt så ska det funka, annars är det din elstart som e paj eller nått!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    om du har gjort rätt av vad dem har sagt så ska det funka, annars är det din elstart som e paj eller nått!
    Jag har prövat mig fram, min Original elstart funkar fortfarande, men jag får elstarten på snabbgashandtaget att fungera.

Det går en vit och en röd sladd från snabbgasen som ska i den gamla elstartens kablar, funkar ej.. what's the problem? fel på kablarna ?

Citat Ursprungligen postat av tjusten Visa inlägg
    men de finns bara 2kablar eller hur, då kan du i stortsätt bara göra på 2olika sätt! testa dig fram. sätt sladdarna som sitter i din gamla start knapp på den nya o starta så svårt kan du ju inte va?
    Jag har prövat 2 olika sätt! funkar inte :S Fel på kablarna?

ingen som vet vad jag kan göra? :S

Sluta trippelposta.

//Webbe
    Senast redigerat av webbe den 2012-01-22 klockan 14:26.
    .

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in