Här skriver ni årets TOP 3 saker ni gjort! Kan vara saker ni är stola över eller allt möjligt!
Då börjar man väl själv

1. Första är väl att man har varit ombord på och sett hela HMS Gävle

börjar med de får se om jag fyller på sen...