undrar vilken kemisk metal som är bäst i motorblocken hört att den vanliga kemiska metallen vi har ska släppa efter ett tag så vill gärna ha lite tips har sett att någon körde glasfiber vad tkr ni om det?
Ursprungligen postat av Mattyyy Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?
Haha glasfiber i motorblocket xD Plasticpuddings kemiska metal borde hålla så länge man gör de rätt
Ursprungligen postat av Flarsson Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.
Ursprungligen postat av derbi_crille Haha glasfiber i motorblocket xD Plasticpuddings kemiska metal borde hålla så länge man gör de rätt kollat runt på lite flödes portningar på lite sidor då hade han det, verka funka bra aa men de va den dom beskrev som ''dålig'' kanske måste ha mycke härdare bara
ja snacka med roger om vad som va bäst o de va glasfiber
Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick? Ursprungligen postat av zvezda999 om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam
Ursprungligen postat av sköld ja snacka med roger om vad som va bäst o de va glasfiber ska göra ett nytt intag på ett av blocken för att exprimentera lite, PRO FLOW TUNING
TIG-svets är det enda som jag skulle rekommendera.
Ursprungligen postat av siiimooon Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.
Ursprungligen postat av pAd105 TIG-svets är det enda som jag skulle rekommendera. Word , och plasticpaddings kemiska metall suger snopp
En sann moderat. Sköt dig själv o skit i andra
Ursprungligen postat av Berggren Word , och plasticpaddings kemiska metall suger snopp Plasticpddings fungerar utmärkt så länge man blandar den rätt
Ursprungligen postat av derbi_crille Plasticpddings fungerar utmärkt så länge man blandar den rätt Jag har testat den 100tals gånger och blandat olika o det funkar inte på motorblock / alu osv bra
Ursprungligen postat av Berggren Jag har testat den 100tals gånger och blandat olika o det funkar inte på motorblock / alu osv bra Fungerade perfekt när jag lagade ett hål i blocket på min gamla am6:a Och när jag fixade nya gängor i en mt5 alu cylinder
Ursprungligen postat av Berggren Jag har testat den 100tals gånger och blandat olika o det funkar inte på motorblock / alu osv bra jevla nigger, de funkar kanon om man vet hur man ska göra.
Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2. MNFs regler Det var som fasen..
Ursprungligen postat av pAd105 TIG-svets är det enda som jag skulle rekommendera. ska svetsas, när jag har tid! Ursprungligen postat av Berggren Word , och plasticpaddings kemiska metall suger snopp yeaa, ska bara ha för att täcka lite grejer Ursprungligen postat av derbi_crille Plasticpddings fungerar utmärkt så länge man blandar den rätt mycke härdare!!
Forumets regler