1. #1

    moppe Honda mt50 fräsch i motor

    Vara:
    En styck honda MT50


    Årsmodell:
    1989


    Mil:
    ????


    Pris:
    3000 eller byte


    Övrigt:
    Går fint i motor och låda, skulle dock inte skada med en ny lack o allmän uppfräshning.


    Varan/varorna återfinns i
    : Bromölla


    Du kontaktar mig via:
    mail/telefon. Maila för nummer o fler bilder [email protected]


    Kan jag skicka varan?:
    ja, ifall köparen står för frakt

    Vill alltså sälja pendlarmopeden, eller byta. Väldigt intresserad i en Yamaha FS1a som bytes moped. Andra liknande mopeder också! Allt är intressant. Kan lägga lite emellan också!

    Medföljer en extra sadel, pakethållare, div grejer. Har en hel låda me saker till den. Bla en 70cc cylinder, märke EUROCILINDRO med kolv. lite repor o loppet, men går säkert att hona om fint igen.


    mail : [email protected]

  2. #2
    Swooss avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    katrineholm
    Inlägg
    152
    Bild?

  3. #3
    Kommer här!





    Även K50 är intressant. Ni fattar stuket ungefär



    som synes väldigt smutsig på bilderna. Såklart nytvättad nu, men har inte kameran hemma för till fället.

    Målad med hammarlack, så rost kommer inte vara ett problem. Kanske inte världens snyggaste sadelöverdrag, o plasten släpper färg.

    MVH!

  4. #4
    Bump.

    Även intresserad av stuntmoped, KOM MED FÖRSLAG!!! annars är det 2500 som gäller. 3000kr så sitter det nytt sadelöverdrag på också. Har en hel back med delar, en sadel, 70cc cylle med kolv, och allt.

  5. #5
    bumppeli

    Kom med förslag på byte, vad som helst. Från en cylinder till en svettig hamburgare, allt är av intresse!

  6. #6

  7. #7
    KAN även tänka mig byte mot delar till en DERBI SENDA! - ALLT - är intressant som sagt. Skriv vad ni har, pma, maila, ring, skicka brevduva.
    Som sagt derbi delar är intressant det också!

  8. #8
    Ciao perhaps?
    Förslag osv. TACK för denna bumpen

  9. #9
    BUMP IGEN

    Mot en BAOTIAN????!?! GÄRNA EN SCOOTER!!!!!!!!!!!!!!!!! Komigen nu PMA mig o köp eller byt grejen

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in