Sidan 5 av 5 Första ... 345
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Bra fråga, jag hävde då inte den...
    Kan sätta en hundring på att Holmqvist hävde bannen på Sebbe, som jag sa innan så springer Holmqvist alltid bakom honom brun om munnen.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    haha, man kan ju inte annat än att älska dina kommentarer
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Kan sätta en hundring på att Holmqvist hävde bannen på Sebbe, som jag sa innan så springer Holmqvist alltid bakom honom brun om munnen.
    Du får mina bankuppgifter senare ikväll
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Bra, du är skyldig mig 100kr.

Enligt loggen är det någon annan mod som gjorde det. Den modden har hävt bannen nu 2 ggr på Sebbe.

Så för 3:e gången är han bannad! -.-
    Ta bort den personen som moderator då?

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Du får mina bankuppgifter senare ikväll
    Sa jag att dom 100kr var till dig?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ta bort den personen som moderator då?

Sa jag att dom 100kr var till dig?
    Antingen mig eller Rexxy du väljer
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Antingen mig eller Rexxy du väljer
    Ja då ger jag dom helt klart hellre till Rexxy då du inte är någon bra mod.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Dags att låsa den här tråden snart? Eller vart vill ni att den ska leda?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ja då ger jag dom helt klart hellre till Rexxy då du inte är någon bra mod.
    Tackar, anyway vill ha ett bevis på att du har sattit över dem sen

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Tackar, anyway vill ha ett bevis på att du har sattit över dem sen
    "Kan sätta en hundring på..." Sa aldrig att "Jag slår vad om..." så dom där pengarna behåller jag.

Jävlar vilken tråd, anledningen till att TSR och MNF konkurrerar är pga alla dessa idioter som tycker att sånt här är kul, alla som deltar förtjänar en lite längre avstängning på sitt konto för att markera att det inte är okej. Varken TSR eller MNF är ett företag som siktar på att gå i vinst, det är 2 forum med en och samma inriktning, mopeder och motorer. Det är inte många på TSR som har nåt emot MNF, men när det gäller MNF och TSR så verkar det vara en grupp folk som inte gillar sidan pga medlemmarna, alla är väl förfan nya någon gång? Ifall dom missköter sig kan man be dom läsa reglerna, ifall dom ber om hjälp så hjälper man dom, inte svårare än så.

Ta konsekvenserna för det ni gjort, tror de har vart rätt tydliga med att sånt här inte är okej

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Jävlar vilken tråd, anledningen till att TSR och MNF konkurrerar är pga alla dessa idioter som tycker att sånt här är kul, alla som deltar förtjänar en lite längre avstängning på sitt konto för att markera att det inte är okej. Varken TSR eller MNF är ett företag som siktar på att gå i vinst, det är 2 forum med en och samma inriktning, mopeder och motorer. Det är inte många på TSR som har nåt emot MNF, men när det gäller MNF och TSR så verkar det vara en grupp folk som inte gillar sidan pga medlemmarna, alla är väl förfan nya någon gång? Ifall dom missköter sig kan man be dom läsa reglerna, ifall dom ber om hjälp så hjälper man dom, inte svårare än så.

Ta konsekvenserna för det ni gjort, tror de har vart rätt tydliga med att sånt här inte är okej
    +1, just därför vill jag ha Holmqvist bannad. Undantag för att han är moderator är bara fjantigt.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    +1, just därför vill jag ha Holmqvist bannad. Undantag för att han är moderator är bara fjantigt.
    Fjantigt av dem att ens skapa en liten tråd istället för att ta kontakt med modsen eller adminsen direkt

Btw, jag är bäst! Låst!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in