Sidan 2 av 2 Första 12
    Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    min e ganska lätt att få upp på bakhjul !

hmm, om du inte läst ovan så är min orginal, tror inte att e sprinter klassad dt 50 mx me am6 motor och kylfläs som knappt får plats var yamahas orgianl koncept :p
    Yamaha dt 50 mx
    Inkommande: Golf MK5 1.6 eller Volvo 940 turbo
    ¹ з з

din är ju trimmad =D allt går bara man vill som sagt

näru säger det så, jo, den e lätt "upprustad" kallar jag den :p men en AM6 som säkert e portad osv, är inte likt en orörd 50cc cylle på långa vägar, sen e am6:an gjord för tyngre och snabbare fordon från grunden= starkare från grunden, har fått upp hjulet (hoppat) på framhjulet i fart lite då och då, men.. ni som håller på o stuntar o så, gör inte ni jävla massa jack i styrlagret???!? när vi bytte förra ägarens lager, vare fullt me jack
    Yamaha dt 50 mx
    Inkommande: Golf MK5 1.6 eller Volvo 940 turbo
    ¹ з з

Citat Ursprungligen postat av simon17 Visa inlägg
    näru säger det så, jo, den e lätt "upprustad" kallar jag den :p men en AM6 som säkert e portad osv, är inte likt en orörd 50cc cylle på långa vägar, sen e am6:an gjord för tyngre och snabbare fordon från grunden= starkare från grunden, har fått upp hjulet (hoppat) på framhjulet i fart lite då och då, men.. ni som håller på o stuntar o så, gör inte ni jävla massa jack i styrlagret???!? när vi bytte förra ägarens lager, vare fullt me jack
    Blir inga märken i styrlagret sålänge de är fräscht, insmort ordentligt samt lagom åtdraget

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in