1. #1

    xps 06 eu resevdelsmoped/stugmoppe 2500.- ev byte mot runner nrg eller annan scooter

    Xps med körförbud
    ganska fräch
    saknar framlampa mm
    2500.- tycker jag är billigt
    papper finns men plåt saknas

    orkar inte fixa med den så säljer den billigt, och för att den har körförbud och har massa fel eller som andra hade sagt lätt objekt för den händiga

    Hämtas i stockholm

    kontaktas via pm skicka ditt nummer så ringer jag upp. eller i tråden om du vill ha delar


    Obs kan säljas i delar
    hjulen med skivor 2000.- (bra däck med luft i
    motor med förgasare 2000.- 2500 med cdi och rör
    kåpsätt med sadel 1000.-
    gaffel 1000.-
    styre 150.-
    reglage 300.-
    mk trower rör (tror jag) 500.-)
    ärlig ram med papper med sving och dämpare och fotpinnar 500.- (dock med körförbud, vet inte varför igentligen)
    tank med soppa kran 150.-
    elsystem med cdi 300.- eller om cdi säljs med motorn
    luftburk 50.-
    Senast redigerat av Hannes den 2011-12-28 klockan 19:21.

  2. #2
    bild?
    va äre för fel?

  3. #3
    den är blå ser okey ut, vet inte om det är något direkt fel, har inte testat att starta den, har bara kollat gnistan och det är det men det saknas lite småplock

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Hannes Visa inlägg
    den är blå ser okey ut, vet inte om det är något direkt fel, har inte testat att starta den, har bara kollat gnistan och det är det men det saknas lite småplock
    småplock?
    startar den så har du troligtvis en köpare, om ja får se bild oxå

  5. #5

  6. #6
    men rami din jävla tomte du svarar på alla mina annonser men jag sätter en lax på att du inte har en spänn att köpa något för så ta inte min tid, självklart om du är seriös så får du köpa , annars dra........

  7. #7

  8. #8

  9. #9
    Men rami jag har ingen sr50, du har svarat på min annons om rs50, är två helt olika hojar, angående sm däck så nej det är cross sulor på,
    angående folks önskningar om bilder så är det så här, jag erbjuder moppen till försäljning här på mfn utan bild billigt, ska jag böka med bilder och grejer så blir det en annons på blocket för ett helt annat pris, roxen gick fort och sälja utan bild så man kan ju gissa att det priset var billigt??! då kanske även xps'en är ett fynd för dom pengarna,

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Hannes Visa inlägg
    Men rami jag har ingen sr50, du har svarat på min annons om rs50, är två helt olika hojar, angående sm däck så nej det är cross sulor på,
    angående folks önskningar om bilder så är det så här, jag erbjuder moppen till försäljning här på mfn utan bild billigt, ska jag böka med bilder och grejer så blir det en annons på blocket för ett helt annat pris, roxen gick fort och sälja utan bild så man kan ju gissa att det priset var billigt??! då kanske även xps'en är ett fynd för dom pengarna,
    Hade jag fått se en bild kanske jag velat ha den. Men körförbud vad menar du med det? Är det en ombesiktning du menar lr?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  11. #11
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Hade jag fått se en bild kanske jag velat ha den. Men körförbud vad menar du med det? Är det en ombesiktning du menar lr?
    Mopeden har körts trimmad och blivit tagen, och därmed behövs den besiktas om innan den får rulla på gatorna igen
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  12. #12
    Visst holmqvist så kan det ju vara men det kan ochså vara av andra orsaker trasig blinker inga lampor ingen regplåt snutar är så luriga.......
    crycry se bild huhu stackars mig osv vafan googla på modelen och kolla så ser den ut, Ibland är annonser utan bild mopeder som är värsta fyndet ibland skit man får ta chansen när man åker och kollar, (men den som inte spelar vinner aldrig fafan ska du ha rätta lotto raden innan du spelar?)

    ÖH sorry på fet dålig jul/nyårs humör

  13. #13
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Hannes Visa inlägg
    Visst holmqvist så kan det ju vara men det kan ochså vara av andra orsaker trasig blinker inga lampor ingen regplåt snutar är så luriga.......
    crycry se bild huhu stackars mig osv vafan googla på modelen och kolla så ser den ut, Ibland är annonser utan bild mopeder som är värsta fyndet ibland skit man får ta chansen när man åker och kollar, (men den som inte spelar vinner aldrig fafan ska du ha rätta lotto raden innan du spelar?)

    ÖH sorry på fet dålig jul/nyårs humör
    Hannes, har du fått en väldigt dålig bakfylla?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Hade jag fått se en bild kanske jag velat ha den. Men körförbud vad menar du med det? Är det en ombesiktning du menar lr?
    söta sebbe!! ska du åka 100mil för en moppe? ja alla har ju inte hästarna i stallet, vassaste kniven, hissen hela vägen, osv, eller helt enkelt goa gubbar (oj va jag rasist nu??)

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Hannes, har du fått en väldigt dålig bakfylla?
    nä fan jag var nycker igår bara hatar julen

  16. #16
    Lås tråden orkar inte, eldar upp skiten istället/skriver över den på en parkpundare och sätter den i sidan på v90'in=cash

    Vill någon handla ring 0769-483738 inga sms mms pms och skit...........

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in