Ursprungligen postat av Noex Att folk kan bli arga över att man inte vill skriva hur mycket pengar man lägger ut.. Fast i trådstarten står det tydligt att man ska skriva priset, vill man inte skriva priset behöver man heller inte berätta vad man köpt.
Forumets regler