Sidan 3 av 5 Första 12345 Sista
  1. #61
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    En dålig vana jag har är att jag nästan aldrig använder plånbok utan plockar ur det jag behöver och stoppar i fickan.
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  2. #62
    dåliga: går ofta och lägger mig försent = trött på morgonen. börjar läsa läxorna försent när jag kommer hem. brukar nästan aldrig äta frukost på vardagar... måste lyssna på musik ibland annars blir jag galen...

  3. #63
    Den värsta vanan jag nog har är att jag ALLTID måste lyssna på musik, när jag glor på TV, är med kompisar, har lektioner och föreläsningar i skolan osv. Blir helt sjukt rastlös utan det bara...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  4. #64
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    En dålig vana är väll mitt cola beroende . dricker minst 1,5L per kväll ändå är jag inte fet
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  5. #65

  6. #66
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Du äter väl dåligt med mat då?

    Jag är lika, dricker mkt läsk och äter alldeles för mycket godis/chips osv blabla, ändå väger jag 62kg och är ganska precis 180.
    +1. Colan är ett måste =(
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  7. #67
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Du äter väl dåligt med mat då?

    Jag är lika, dricker mkt läsk och äter alldeles för mycket godis/chips osv blabla, ändå väger jag 62kg och är ganska precis 180.
    de kan dock leda till övervikt senare ....

  8. #68

  9. #69
    Knäcker nacke, fingrar och tår. Har dock slutat bita på naglarna
    Blir lätt iriterad...

  10. #70
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    snor sprit och bärs av farsan hela tiden, gott som Fan

    röker inomhus, men vem fan bryr sig liksom
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #71
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    snor sprit och bärs av farsan hela tiden, gott som Fan

    röker inomhus, men vem fan bryr sig liksom
    Ja, om ens föräldrar inte bryr sig så mycket så är det ju klart man gör sånt!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  12. #72
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ja, om ens föräldrar inte bryr sig så mycket så är det ju klart man gör sånt!
    haha, jag var en smula oseriös
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #73
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Sen några negativa till, knäcker nacken och händer att man tar nån shot, öl, grogg med några polare på fester osv. Iofs slutar jag satt jag blir aldrig riktigt full men de kan ju fan inte vara positivt iaf. Sen om de är nån som har kan de bli en snus ibland.

  14. #74

  15. #75
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha, jag var en smula oseriös
    Ja, de förstod jag nog, därav "". Haha!
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Sen några negativa till, knäcker nacken och händer att man tar nån shot, öl, grogg med några polare på fester osv. Iofs slutar jag satt jag blir aldrig riktigt full men de kan ju fan inte vara positivt iaf. Sen om de är nån som har kan de bli en snus ibland.
    Det är väl inte en så stor grej? Eller har du någon speciell anledning till varför det är speciellt dåligt?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  16. #76
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ja, de förstod jag nog, därav "". Haha!

    Det är väl inte en så stor grej? Eller har du någon speciell anledning till varför det är speciellt dåligt?
    Nja gör de ju mest för gemenskapen och för att de är gott. Händer ju på sommrarna att de blir endel grillningar. Och då finns de inget så bra som att ta en kall öl med massa kompisar å grilla . Dessvärre är jag väl rädd att hamna i samma sits som mina föräldrar som va fast i alkolism några år. Morsan har slutat helt och inte druckit på snart ett år och farsan har nästan slutat. Men känslan sitter fortfarnade kvar

  17. #77
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Nja gör de ju mest för gemenskapen och för att de är gott. Händer ju på sommrarna att de blir endel grillningar. Och då finns de inget så bra som att ta en kall öl med massa kompisar å grilla . Dessvärre är jag väl rädd att hamna i samma sits som mina föräldrar som va fast i alkolism några år. Morsan har slutat helt och inte druckit på snart ett år och farsan har nästan slutat. Men känslan sitter fortfarnade kvar
    Det kan jag ju verkligen hålla med om!

    Men okej, då förstår jag varför du inte vill hålla på med alkohol om du nu har "varit med om" såna saker! Tur att de kom ur det iaf.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  18. #78
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Det kan jag ju verkligen hålla med om!

    Men okej, då förstår jag varför du inte vill hålla på med alkohol om du nu har "varit med om" såna saker! Tur att de kom ur det iaf.
    hehe tur att är fler än jag

    Men samtidigt, om man tänker sig för så bör de inte vara någon fara, jag menar de är ju inte så att de är flera gången i veckan utan 2-3 gånger i månan max. Och som sagt blir jag aldrig full

  19. #79
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    hehe tur att är fler än jag

    Men samtidigt, om man tänker sig för så bör de inte vara någon fara, jag menar de är ju inte så att de är flera gången i veckan utan 2-3 gånger i månan max. Och som sagt blir jag aldrig full
    Haha, jadå. Ja, önskar jag kunde säga samma sak själv alltså. Om tillfället ges kan det tyvärr bli så att man dricker en eller två gånger i veckan(fredag-lördag). Brukar dock inte komma till den punkten att man börjar spy och grejer, vilket är skönt iaf.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  20. #80

  21. #81
    haha fattar inte varför alla är så kåta på att stänga dörrar

    våra dörrar hemma låser sig själva när man stänger de

  22. #82
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    haha fattar inte varför alla är så kåta på att stänga dörrar

    våra dörrar hemma låser sig själva när man stänger de
    Hos mig så tror jag fan att vi aldrig ens låst dörren över natten

    Mina dåliga vanor är :

    Använder inte plånbok utan ner med kortet och sedlar i fickan och hoppas på det bästa sen

    Biter på naglarna

    Äter knappt nån riktig mat mest pizza , kebab och sånt men ändå så är jag underviktig

    Dricker en helvetes massa energidryck och har gjort det i ungefär 5 år
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  23. #83
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Haha, jadå. Ja, önskar jag kunde säga samma sak själv alltså. Om tillfället ges kan det tyvärr bli så att man dricker en eller två gånger i veckan(fredag-lördag). Brukar dock inte komma till den punkten att man börjar spy och grejer, vilket är skönt iaf.
    Hehe okej, så länge man känner att man kan sluta när som helst och inte dricka är de nog inga problem, gäller att ha kontroll över sitt drickande !

  24. #84
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Hehe okej, så länge man känner att man kan sluta när som helst och inte dricka är de nog inga problem, gäller att ha kontroll över sitt drickande !
    Ja, helt rätt det du säger!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  25. #85
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Kom på en till vana jag har, när jag har gått och lagt mig räknar jag alltid hur många timmar jag kommer att sova under natten.

  26. #86
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Äter knappt nån riktig mat mest pizza , kebab och sånt men ändå så är jag underviktig
    Har att göra med att din kropp har för bra ämnesomsättning. Den bränner allt för fort. så den tar inte upp så mycket.
    är du ofta hungrig så är även det ett tecken. Nog för att detta inte har med denna tråd eller det du skrev att göra..

  27. #87
    Har sjukt mycket dåliga vanor, Tidsoptimist, cola beroende, slarvig osv, ja det är mkt som går att säga
    bra vanor är väl att jag oftast äter frukost, vilket jag inte gjorde förr o att jag alltid har med mig mobil o plånbok vart jag än går
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  28. #88
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Har att göra med att din kropp har för bra ämnesomsättning. Den bränner allt för fort. så den tar inte upp så mycket.
    är du ofta hungrig så är även det ett tecken. Nog för att detta inte har med denna tråd eller det du skrev att göra..
    det är rätt vanligt att det är så i 15-25årsåldern, jag är själv så och många av mina kompisar har samma matvanor som mig d v s inte det mest hälsosamma, men desto färre är feta...

  29. #89
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Kom på en till vana jag har, när jag har gått och lagt mig räknar jag alltid hur många timmar jag kommer att sova under natten.
    -Hahah +1, trodde jag va den ända
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  30. #90
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det är rätt vanligt att det är så i 15-25årsåldern, jag är själv så och många av mina kompisar har samma matvanor som mig d v s inte det mest hälsosamma, men desto färre är feta...
    Äter du onyttigt? De gånger jag sett dig lägga ut saker i mat-tråden så är det ju "riktig" mat?
    Eller det kanske bara var dom gångerna, resten donken, pizza och kebab?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in