Haha nej de vart svindåligt Såg bra ut på bild med i IRL så hade jag ingen klarlack, lacken vart flammig och ojämn så på vissa ställen såg man igenom till grundlacken
Ursprungligen postat av mackan663
Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...
Haha nej de vart svindåligt Såg bra ut på bild med i IRL så hade jag ingen klarlack, lacken vart flammig och ojämn så på vissa ställen såg man igenom till grundlacken
Vafan då är det ju du som misslyckats med lacken Har man klarlack , bra underarbete , bra grundfärg och lite tålamod så kan det bli riktigt bra metallic lack brukar dessutom vara enklare att lacka för det är inte lika rinnigt
You're so homo that even Justin Bieber look straight!
Vafan då är det ju du som misslyckats med lacken Har man klarlack , bra underarbete , bra grundfärg och lite tålamod så kan det bli riktigt bra metallic lack brukar dessutom vara enklare att lacka för det är inte lika rinnigt
Tro mig det krävs mycket erfarenhet och bra lack för att få schyst finish när man lackar hemma i garaget me burkspray
Ursprungligen postat av PiMpoPeD
Jag var ironisk <3
Hahaha <3
Ursprungligen postat av mackan663
Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...