Ämne: Moppe träff i varberg
Trådad visning
-
2012-01-16, 09:36 #1
Moppe träff i varberg
Tjena undrar om det finns något intresse för en träff i varberg, senaste träffen var 09 då jag inte hade moppe.
Finns det fortfarande några moppe pojkar här omkring ?
En kille sa att om man dra pluggen på en senda gör den 130
Kolla in mitt projekt Derbi senda 80 racing

http://www.moppenet.nu/showthread.php/7168-Edwalds-racing-senda-)-update-14-12-drev



Svara med citat