1. #1

  2. #2
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    lite halvmatt och fälgarna ser lite inklippta ut, men hade aldrig gjort det bättre själv, så bra iaf!
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  3. #3
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Jag gillar att du lägger upp så många moddar, men det jag stör mig på med dom är att du stressar igenom dom för att göra nya istället för att lägga mer tid på dom du gjort.
    som denna t.ex hade du kunnat jobba mer för att kunnat få lacken och fälgarna att se mer verklighets trogen till resten, sen är intercooler helt off med bilens vinkel.

  4. #4
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Fälgarna ser off ut , toningen ser stressgjord ut , lacken såg konstig ut så lägg ner mer tid på bilderna så blir det bra ska du se
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  5. #5
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Låt dom inte trycka ner dig Ternmyr! Jag tycker om dig för den du är och för vad du gör! Känn dig aldrig som en mindre värd människa.. Dom är bara avundsjuka!

    Öhh men bilen va jättefin
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  6. #6
    Yeah, ville verkligen ha bbs rs fälgar, dom enda ja hittade
    Jag gillar att du lägger upp så många moddar, men det jag stör mig på med dom är att du stressar igenom dom för att göra nya istället för att lägga mer tid på dom du gjort.
    som denna t.ex hade du kunnat jobba mer för att kunnat få lacken och fälgarna att se mer verklighets trogen till resten, sen är intercooler helt off med bilens vinkel.
    Sant, prövade mest nya tekniker på denna, de som va grejen. Anledningen till alla mods är att ja e hemma från skolan atm ;D

    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Fälgarna ser off ut , toningen ser stressgjord ut , lacken såg konstig ut så lägg ner mer tid på bilderna så blir det bra ska du se
    yess
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    Låt dom inte trycka ner dig Ternmyr! Jag tycker om dig för den du är och för vad du gör! Känn dig aldrig som en mindre värd människa.. Dom är bara avundsjuka!

    Öhh men bilen va jättefin
    Hahah, tack quaktuz, nämen den vart inte så jättebra, men min nya gillar jag starkt, kan itne hitta nåt att klaga på på den

  7. #7
    Tycker den ser fin ut! men man märker att du har stressat du har t.ex. du har bara gjort ett ögonlock, du lackat en backspegel sen är de en stor vit fågelskit framför bilen.

  8. #8
    Stiligt, hade dock varit snyggare med tonade bakrutor imo
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  9. #9
    Tycker den är fet!
    Ser väldigt bra ut, var väl bara fälgarna som jag hade lite svårt för annars var de kanon
    Call me super sexy boogeyman slayer!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in