Ämne: Ford Fusion - Ternmyr.
Hybridvisning
-
2012-01-19, 20:49 #1
Ford Fusion - Ternmyr.
Tja, hittade denna på carwalls idag och fastna direkt, rikitgt snygg modell imo
Själv är jag otroligt nöjd, men man får inte alltid samma responsså kommentera
Före:
Efter:
kommentera nuSenast redigerat av ternmyr den 2012-01-20 klockan 12:26.
-
2012-01-19, 21:04 #2
Jag hitta det jag störde mig på direkt och det är nätet, ser rent ut sagt förjävligt ut då det inte alls passar med nyansen på bilen.
Garaget:
http://www.garaget.org/?car=341872
-
2012-01-19, 21:12 #3
-
2012-01-19, 21:14 #4
-
2012-01-19, 21:19 #5
-
2012-01-19, 21:43 #6
Är det något fel på dig?, jag nämnde det jag tyckte såg helt fel ut då det blev alldeles för mycket skugga i hörnet.
Sen kan du inte förvänta dig att jag ska kommentera någonting positivt när man blir kallad för svordomar.
Varför skulle jag ha det, sluta tro att du kan allting för att du sitter på en Moderator plats andra skulle förtjänat bättre.
Satans ***** unge.Garaget:
http://www.garaget.org/?car=341872
-
2012-01-19, 21:57 #7
Jag vet inte varför, men vad du än verkar kommentera så skriver du nästan alltid nåt kaxigt? Tom moppar, du har säkert lagt ett antal onödiga negativa kommentarer på mina moppar, jag har haft mycke negativt i tankarna om dina halvklara mopeder men jag skriver inte de. försöker Skriva de positiva ist.. Du är ju ändå snart en oldtimer här på forumet som jag, du borde visa hur man egentligen ska bete sig och inte som du gör nu.
-
2012-01-19, 21:24 #8
- Reg.datum
- May 2010
asså att ni inte lär er.... fan va ni ska klaga, du kunde inte nämnt något bra om den? du kanske kan ge han lite kritik istället för gnäll så han lär sig istället för att bara få en massa sura jävla kommentarer...
on topic
jag tycker personligen den blev snygg faktiskt, lite jdm stuk ( ja jag vet mycket väl att det är en amerikanare) när fälgarna kom på, ögonlocken blev bra, fast lite tunna, skulle behöva va mer fylliga, det kan lätt ordnas med en skugga undertill och en highlight runt ögonlocken, carbon delarna är inte av min smak på en sådan bil, tycker du skulle behållit det som röttmen det är din modd, inte min och alla har olika smak so i wont judge you
venten på sidan var bra brushad, den ska du ha plus för!
den var inte min smak och den följde inte proportionerna på bilen, men brushingen ser väldigt bra ut så stort plus som sagt
sen är det lite småsaker som att bilen är för låg ( kan dock va airbaggad
), nätet var inte jätte bra som sagt, men det är svårt att få till tycker jag iaf
men det största problemet med det är nog att det är för stort i sido venten, det borde vara mindre där eftersom det är längre mot horisonten ( vanishing point) och att skuggan runt är lite konstig, men allt som allt var den fet tycker jag faktiskt, jag tycker det är skit kul att du är så aktiv nu, håll igång såhär nu så kanske du motiverar mer folk
-
2012-01-19, 21:13 #9
-
2012-01-19, 21:26 #10
Tyckte inte fälgarna och kolfiber detaljer passade in på den här sortens bil men annars så såg den riktigt schysst ut
You're so homo that even Justin Bieber look straight!
-
2012-01-19, 21:38 #11
tack tomii, alltid väldigt bra kritik. Dedär med venten tänkte jag faktist på men ville ha en djup vent som gick hela vägen, så blev lite fel, nästa gång blir de annorlunda
ska jag vara ärlig så tycker jag varken om sånna ventiler eller kolfiber, första gången jag gjort kolfiber. Mest övning
okej, fälgarna tyckte jag passa rätt bra iaf
-
2012-01-19, 22:05 #12
- Reg.datum
- May 2010
olle, lägg ner nu istället. jag måste tyvärr ta ternmyr´s sida nu då din kommentar var väldigt onödig, du som själv kommit så långt och kan detta bra kan ju istället hjälpa andra att bli bättre, du är en schysst kille egentligen så du borde visa bättre föredöme här imo.
-
2012-01-20, 00:11 #13
Konstruktiv kritik är den bästa, den slutsatsatsen drar vi