1. #1

  2. #2
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Jag hitta det jag störde mig på direkt och det är nätet, ser rent ut sagt förjävligt ut då det inte alls passar med nyansen på bilen.

  3. #3

  4. #4

  5. #5
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Jag hitta det jag störde mig på direkt och det är nätet, ser rent ut sagt förjävligt ut då det inte alls passar med nyansen på bilen.
    Lingonveckan?

    Citat Ursprungligen postat av ternmyr Visa inlägg
    Va är de för fel på dig din pesimististiska jävel, nej, inget fel på nätet imo
    Lyssna inte på han, det ser skit bra ut, grym mod!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  6. #6

  7. #7

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Jag hitta det jag störde mig på direkt och det är nätet, ser rent ut sagt förjävligt ut då det inte alls passar med nyansen på bilen.
    asså att ni inte lär er.... fan va ni ska klaga, du kunde inte nämnt något bra om den? du kanske kan ge han lite kritik istället för gnäll så han lär sig istället för att bara få en massa sura jävla kommentarer...


    on topic
    jag tycker personligen den blev snygg faktiskt, lite jdm stuk ( ja jag vet mycket väl att det är en amerikanare) när fälgarna kom på, ögonlocken blev bra, fast lite tunna, skulle behöva va mer fylliga, det kan lätt ordnas med en skugga undertill och en highlight runt ögonlocken, carbon delarna är inte av min smak på en sådan bil, tycker du skulle behållit det som rött men det är din modd, inte min och alla har olika smak so i wont judge you venten på sidan var bra brushad, den ska du ha plus för! den var inte min smak och den följde inte proportionerna på bilen, men brushingen ser väldigt bra ut så stort plus som sagt sen är det lite småsaker som att bilen är för låg ( kan dock va airbaggad ), nätet var inte jätte bra som sagt, men det är svårt att få till tycker jag iaf men det största problemet med det är nog att det är för stort i sido venten, det borde vara mindre där eftersom det är längre mot horisonten ( vanishing point) och att skuggan runt är lite konstig, men allt som allt var den fet tycker jag faktiskt, jag tycker det är skit kul att du är så aktiv nu, håll igång såhär nu så kanske du motiverar mer folk

  8. #8
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Tyckte inte fälgarna och kolfiber detaljer passade in på den här sortens bil men annars så såg den riktigt schysst ut
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  9. #9
    tack tomii, alltid väldigt bra kritik. Dedär med venten tänkte jag faktist på men ville ha en djup vent som gick hela vägen, så blev lite fel, nästa gång blir de annorlunda ska jag vara ärlig så tycker jag varken om sånna ventiler eller kolfiber, första gången jag gjort kolfiber. Mest övning

    Tyckte inte fälgarna och kolfiber detaljer passade in på den här sortens bil men annars så såg den riktigt schysst ut
    okej, fälgarna tyckte jag passa rätt bra iaf

  10. #10
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ternmyr Visa inlägg
    Va är de för fel på dig din pessimistiska jävel, nej, inget fel på nätet imo
    Är det något fel på dig?, jag nämnde det jag tyckte såg helt fel ut då det blev alldeles för mycket skugga i hörnet.
    Sen kan du inte förvänta dig att jag ska kommentera någonting positivt när man blir kallad för svordomar.
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Lingonveckan?
    Varför skulle jag ha det, sluta tro att du kan allting för att du sitter på en Moderator plats andra skulle förtjänat bättre.
    Satans ***** unge.

  11. #11

  12. #12
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ternmyr Visa inlägg
    Jag vet inte varför, men vad du än verkar kommentera så skriver du nästan alltid nåt kaxigt? Tom moppar, du har säkert lagt ett antal onödiga negativa kommentarer på mina moppar, jag har haft mycke negativt i tankarna om dina halvklara mopeder men jag skriver inte de. försöker Skriva de positiva ist.. Du är ju ändå snart en oldtimer här på forumet som jag, du borde visa hur man egentligen ska bete sig och inte som du gör nu.
    Asså, wtf.
    Ska du börja grina över det eller, jag ser absolut inget kaxigt med det jag skrev som skulle sätta mig själv på nån jävla pediestal.
    Jag har inte skrivit någonting negativt om dina mopeder och jag skulle vilja veta vad du menar med "dina halvklara mopeder".

  13. #13

  14. #14

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    olle, lägg ner nu istället. jag måste tyvärr ta ternmyr´s sida nu då din kommentar var väldigt onödig, du som själv kommit så långt och kan detta bra kan ju istället hjälpa andra att bli bättre, du är en schysst kille egentligen så du borde visa bättre föredöme här imo.

  15. #15
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ternmyr Visa inlägg
    " SER HELT FÖRJÄVLIGT UT" vilket de faktist inte gör, onödigt sagt. Bara en onödig kommentar av mig, kan vara så att ja tyckt de, men ingen anledningen att grina på forumet. Sry.
    Om du nu tycker det så är det väll bra att du kan titta på den utan att hänga upp dig på den detaljen, men du lägger ju upp den för att vi ska få säga vad vi tycker.
    Sen svarade du inte på min andra fråga som jag är rätt så nyfiken på vart du dragit den slutsatsen.
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    olle, lägg ner nu istället. jag måste tyvärr ta ternmyr´s sida nu då din kommentar var väldigt onödig, du som själv kommit så långt och kan detta bra kan ju istället hjälpa andra att bli bättre, du är en schysst kille egentligen så du borde visa bättre föredöme här imo.
    Att jag är schysst spelar väll ingen roll när det kommer till att jag var ärlig med vad jag tyckte och han verkar ju inte vilja ta emot kritiken för att kunna bättra
    på det som andra tycker ser dåligt ut.

  16. #16

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Om du nu tycker det så är det väll bra att du kan titta på den utan att hänga upp dig på den detaljen, men du lägger ju upp den för att vi ska få säga vad vi tycker.
    Sen svarade du inte på min andra fråga som jag är rätt så nyfiken på vart du dragit den slutsatsen.
    Att jag är schysst spelar väll ingen roll när det kommer till att jag var ärlig med vad jag tyckte och han verkar ju inte vilja ta emot kritiken för att kunna bättra
    på det som andra tycker ser dåligt ut.
    okej, förlåt mig nu, men du beter dig som en riktig idiot och du inser inte vad du gjort fel, du skrev en förolämpande kommentar som kommer trycka ner honom istället för att hjälpa honom, han ville ha konstruktiv kritik, inte någon jävla böl sörja om nätet, berätta istället vad fan han gjort fel och var det har gått snett så han kan rätta till det, sluta va så grinig istället och visa att du är lite mogen och hjälp till för helvete...

  17. #17
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    okej, förlåt mig nu, men du beter dig som en riktig idiot och du inser inte vad du gjort fel, du skrev en förolämpande kommentar som kommer trycka ner honom istället för att hjälpa honom, han ville ha konstruktiv kritik, inte någon jävla böl sörja om nätet, berätta istället vad fan han gjort fel och var det har gått snett så han kan rätta till det, sluta va så grinig istället och visa att du är lite mogen och hjälp till för helvete...
    Isåfall må jag vara en idiot, men jag har svårt att försöka hjälpa folk som kallar mig för pessimistisk och använder nominativa svordomar som inblandar mig.
    Och det gör det inte bättre att han sitter sen och skriver: "du har säkert lagt ett antal onödiga negativa kommentarer på mina moppar, jag har haft mycke negativt i tankarna om dina halvklara mopeder men jag skriver inte de."
    Jag vet till 100% att jag inte sagt ett enda nedlåtande jävla ord om hans mopeder, då dom har varit jävligt stilren.
    Sen kan han inte stå till svars för vad han menar med " jag har haft mycke negativt i tankarna om dina halvklara mopeder men jag skriver inte de.".

  18. #18

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Isåfall må jag vara en idiot, men jag har svårt att försöka hjälpa folk som kallar mig för pessimistisk och använder nominativa svordomar som inblandar mig.
    Och det gör det inte bättre att han sitter sen och skriver: "du har säkert lagt ett antal onödiga negativa kommentarer på mina moppar, jag har haft mycke negativt i tankarna om dina halvklara mopeder men jag skriver inte de."
    Jag vet till 100% att jag inte sagt ett enda nedlåtande jävla ord om hans mopeder, då dom har varit jävligt stilren.
    Sen kan han inte stå till svars för vad han menar med " jag har haft mycke negativt i tankarna om dina halvklara mopeder men jag skriver inte de.".
    jag snackar om din första kommentar som var helt jävla omotiverad, fanns inte en enda anledning i hela jävla världen att lägga upp det du skrev så. vad ni har diskuterat nu skiter jag totalt i, jag försöker hålla ihop folk här så hela datorredigerat delen inte dör ut HELT, jag försöker utgöra ett gott exempel, jag försöker va så rättvis och schysst som jag bara kan, jag försöker hjälpa till så det blir bättre här, för det som skrämmer bort folk härifrån är sådana kommentarer som din första. om du har en såpass negativ åsikt om modden så bara håll den för dig själv istället. någon annan hade pekat ut det förr eller senare om det nu var så sketet, och den personen hade förhoppningsvis lagt upp det på ett bättre sätt.

  19. #19
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    jag snackar om din första kommentar som var helt jävla omotiverad, fanns inte en enda anledning i hela jävla världen att lägga upp det du skrev så. vad ni har diskuterat nu skiter jag totalt i, jag försöker hålla ihop folk här så hela datorredigerat delen inte dör ut HELT, jag försöker utgöra ett gott exempel, jag försöker va så rättvis och schysst som jag bara kan, jag försöker hjälpa till så det blir bättre här, för det som skrämmer bort folk härifrån är sådana kommentarer som din första. om du har en såpass negativ åsikt om modden så bara håll den för dig själv istället. någon annan hade pekat ut det förr eller senare om det nu var så sketet, och den personen hade förhoppningsvis lagt upp det på ett bättre sätt.
    Jag vet väll för fan att det var den du syftade på..
    Han hade ju kunnat fråga varför det ser ut så, men näe då kom svordomarna fram.
    Hade han då gjort det hade jag kunnat ge mina synpunkter på hur han hade kunnat förbättra det, men jag tröttnar rätt fort på folk som gör person angrepp.
    Men men, om det nu är som du säger kan jag hålla mig borta från den här delen så ni kan leva i erat lilla wonderland på 3st personer som lägger upp 1bild i månaden.
    Så förvänta er inte att se någonting från mig i denna delen av forumet eftersom jag skrämmer bort folk härifrån.

  20. #20

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Jag vet väll för fan att det var den du syftade på..
    Han hade ju kunnat fråga varför det ser ut så, men näe då kom svordomarna fram.
    Hade han då gjort det hade jag kunnat ge mina synpunkter på hur han hade kunnat förbättra det, men jag tröttnar rätt fort på folk som gör person angrepp.
    Men men, om det nu är som du säger kan jag hålla mig borta från den här delen så ni kan leva i erat lilla wonderland på 3st personer som lägger upp 1bild i månaden.
    Så förvänta er inte att se någonting från mig i denna delen av forumet eftersom jag skrämmer bort folk härifrån.
    jag har alltid försökt va schysst här hur folk än beter sig, men jag tycker faktiskt du ska hålla dig borta om du ska hålla på så där, om du kan ge rättvisa kommentarer istället så tycker jag absolut att du ska stanna kvar.

    jag ska berätta precis vad jag menar.

    saken är att när jag la ut mina första mods på mnf ( gamla) så var det direkt ett jävla gnällande och jag förlora all viljan att fortsätta med min (då) ny funna intresse vilket var sjukt sorgligt då jag tyckte det var skit kul men självförtroendet sjönk direkt när jag fick sådana kommentarer, vilket fick mig att lägga av en bra tid tills jag hitta andra ställen att lägga ut på där man fick bra kritik och framför allt hjälp när man behövde det. enda anledningen till att jag är på mnf nu är för datorredigerat delen som jag vill ändra till något mycket positivare och jag försöker med hjälp av min erfarenhet hjälpa er med allt jag kan, jag försöker alltid va trevlig mot folk så dem inte ska ta illa upp, just för att allt blev skit när jag la ut mina första mods och fick den enormt negativa kritiken, och du som är en av dem bästa här på detta borde utnyttja det till att försöka förbättra forumet då du säkert är en förebild för många här. vill du inte hjälpa till och försöka få rätt på den här röran så skit i det, men du har potential till det så varför inte utnyttja det?

  21. #21

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in