Sidan 2 av 5 Första 1234 ... Sista

Ämne: Rädda Mnf!

  1. #31
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Han har dock gjort fler saker igenom åren, och är oftast bara dryg och bryr sig inte alls om reglerna.

    Nog om han nu! Diskutera gärna om mig dock.



    Nej.
    Jo han tillför en jävla massa mer än vad du gör. Skaffa dig ett liv Holmqvist? Avgå åtminstånde som moderator, snälla. Nu har tillräckligt många skrivit negativa saker om dig och hur du är som moderator, det kanske är bättre att alla vi lämnar så ni moderatorer får ha ett eget forum? Och hålla händerna? AVGÅ FÖR FAN!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    En dubbelpost är ett regelbrott, alltså blir du varnad. Vad är det du inte förstår?



    Jag hade bannat honom om inte Holmqvist gjort det. Han gjorde flera regelbrott.



    Vårt jobb är att upprätthålla reglerna, vi skiter fullständigt i om Ralley behövs i en tråd på moppenet. Ni såg själva vad han gjorde, jag tror på fullt allvar att han gjorde det för att bli bannad.
    Det jag inte förstår är varför jag blev varnad för dubbelpost när det inte ens var det.

  3. #33
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av xytoo Visa inlägg
    Vem F-N låser en tråd som har 300 sidor och varit igång sen 2011-05-22 20:52 , detta va ett seriöst forum och alla va snälla emot varandra mm, men på sissta tiden har jag märkt att de börjar lika tsr nu, alla klagar på varandra och gnäller för minsta lilla fel i en tråd, visst man ska inte posta fel elr dubbel posta m.m men alla gör fel, ni kan ju inte banna m.m för en dubbel post, och om ni nu låser en tråd som har varit igång hur länge som helst elr bannar någon för en liten anledning så kanske de inte är så konstigt att folk blir sura på er och när folk blir sura så försvinner den goa stämningen på detta forum

    MEN ni kan inte bara klaga på modsen.. det är inte bara deras fel, dom gammla modsen har varit lata och nu fick vi fler som är aktiva och låser m.m men dock tycker jag dom ny är lite hårda
    Tråden är bara låst tills senare ikväll, eventuellt tills imorgon.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  4. #34
    Tror inte vickemeister tycker att HQ är allt för trevlig.. Satt och snackade med HQ, Filip, "vickemeister" och någon utav HQ's polare på skype förut. Och såfort Vickemeister öppnade käften började HQ dryga som fan mot honom och gjorde massa störda ljud där rösten bröt sig, sa åt honom att komma in i målbrottet innan han snackade osv.. Trevlig mod! Hade själv inget mot honom förut, men när han började dryga i skype osv så ändrades min uppfattning om
    Den gossen!

  5. #35
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    det borde ändå inte ge perm, aeroxpojken skrev ju att abk var en *****jävel och avsluta med sieg heil i hans gästbok och han fick bara 4 månader.
    Som Holmqvist säger, permbann betyder inte automatiskt att det är permanent. Vem som helst av modsen kan häva bannen när som.



    Citat Ursprungligen postat av slid3r Visa inlägg
    Det jag inte förstår är varför jag blev varnad för dubbelpost när det inte ens var det.
    Jag har tagit bort många dubbelposts och satt ihop inlägg. Jag har gjort det vid 20+ tillfällen idag så det kan bero på det.

  6. #36
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Tror inte vickemeister tycker att HQ är allt för trevlig.. Satt och snackade med HQ, Filip, "vickemeister" och någon utav HQ's polare på skype förut. Och såfort Vickemeister öppnade käften började HQ dryga som fan mot honom och gjorde massa störda ljud där rösten bröt sig, sa åt honom att komma in i målbrottet innan han snackade osv.. Trevlig mod! Hade själv inget mot honom förut, men när han började dryga i skype osv så ändrades min uppfattning om
    Den gossen!
    Det var dock på skoj och du satt själv och skrattade, sluta vända kappan efter vinden..tack!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  7. #37
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jag hjälper dock till i trådar när det gäller mopeder, svarar gärna på folkets frågor osv

    Kan hända att jag unbannar han någon gång.
    Tog du bort mitt inlägg? Du utnyttjar din plats som moderator, nu börjar du verkligen gå på mina jävla nerver. Ska alla lämna så alla moderatorer får ha ett eget forum? Låter det bättre? Avgå för fan, fatta att vi inte vill ha dig som moderator. Det är inte så jävla svårt.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  8. #38
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Vi vill också ha en grym stämning på forumet! Jag försöker hjälpa till samt undvika problem..men det hjälper du inte direkt till när man tittar i i dagens fail och ser att man blir hatad på grund av en liten varning.

    Angående att du har blivit kallad bög osv vet jag inget om, vem har gjort det?



    Ta kritik kan jag göra, så länge ni håller er till en rimlig nivå Skicka gärna ett pm istället för att skriva det öppet!

    Hoppas verkligen att den tråden kan vara hyffsat lugn, skriv gärna vad ni exakt är missnöjda med..och vad vi kan göra åt saken, förutom att kicka modsen då dvs.
    Nu ljuger du igen? BARA jag fick 4 varningar, och fler medlemmar fick också! Lägg ned skitsnacket!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  9. #39

    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    skåne
    Inlägg
    206
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Tråden är bara låst tills senare ikväll, eventuellt tills imorgon.
    okej, tycker ändå de är lite onödigt, visst dom höll på och sånt, men du kunde sagt till dom i pm elr något istället för att förstöra för andra som kanske vill skriva i tråden

  10. #40
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    det borde ändå inte ge perm, aeroxpojken skrev ju att abk var en *****jävel och avsluta med sieg heil i hans gästbok och han fick bara 4 månader.
    Det stämmer, jag anser att vi mods och admins borde vara mer toleranta! abk skulle aldrig gått till denna nivån Holmqvist, men jag förstår samtidigt att man blir arg när flera vänder sig emot en. Flera månader ger oftast mer än en permis. Då sitter de oftast och väntar. Ger man en permis byter de bara forum eller öppnar nytt konto = dem "känner" inte av straffet.
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  11. #41
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Tog du bort mitt inlägg? Du utnyttjar din plats som moderator, nu börjar du verkligen gå på mina jävla nerver. Ska alla lämna så alla moderatorer får ha ett eget forum? Låter det bättre? Avgå för fan, fatta att vi inte vill ha dig som moderator. Det är inte så jävla svårt.
    Nej har inte rört dina inlägg, åtminstonde inte i den här tråden. Vad är det som inte passar? Följ reglerna så slipper vi skiten!

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Nu ljuger du igen? BARA jag fick 4 varningar, och fler medlemmar fick också! Lägg ned skitsnacket!
    Dubbelpost är ett regelbrott och vi tyckte att det var dags att rensa upp, vad är det du inte förstår? Följ reglerna som sagt, då slipper du dem!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  12. #42
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Nej har inte rört dina inlägg, åtminstonde inte i den här tråden. Vad är det som inte passar? Följ reglerna så slipper vi skiten!



    Dubbelpost är ett regelbrott och vi tyckte att det var dags att rensa upp, vad är det du inte förstår? Följ reglerna som sagt, då slipper du dem!
    Avgå som moderator så slipper vi all skit. Du utnyttjar som sagt dina krafter som moderator, där med ska du inte vara moderator!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  13. #43

  14. Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Avgå som moderator så slipper vi all skit. Du utnyttjar som sagt dina krafter som moderator, där med ska du inte vara moderator!
    Vad exakt gör jag fel? Förutom att följa reglerna då
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  15. #45
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av xytoo Visa inlägg
    Vem F-N låser en tråd som har 300 sidor och varit igång sen 2011-05-22 20:52 , detta va ett seriöst forum och alla va snälla emot varandra m.m, men på sista tiden har jag märkt att de börjar lika tsr nu, alla klagar på varandra och gnäller för minsta lilla fel i en tråd, visst man ska inte posta fel elr dubbel posta m.m men alla gör fel, ni kan ju inte banna m.m för en dubbel post, och om ni nu låser en tråd som har varit igång hur länge som helst elr bannar någon för en liten anledning så kanske de inte är så konstigt att folk blir sura på er och när folk blir sura så försvinner den goa stämningen på detta forum

    MEN ni kan inte bara klaga på modsen.. det är inte bara deras fel, dom gammla modsen har varit lata och nu fick vi fler som är aktiva och låser m.m men dock tycker jag dom ny är lite hårda

    Dem låste ju den gamla dagens fail som startades 2010-05
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  16. #46
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Det var dock på skoj och du satt själv och skrattade, sluta vända kappan efter vinden..tack!
    Ja han tyckte säkert att det var skitkul att Höra!
    Nja vill väl inte påstå att jag satt och skrattade, flina väl till någon gång men vad fan spelar det för roll om jag tycker att det var kul eller inte när det var riktat mot honom? Jag tycker att många personangrepp man får se här på mnf kan vara lite småskoj, men det suddar väl inte ut något för att jag som inte ens är inblandad tycker det är kul?

  17. #47

    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    skåne
    Inlägg
    206
    Jag kan förstå att va mod är inte så lätt när folk inte följer reglerna..

    http://www.moppenet.nu/faq.php?faq=v...faq#faq_regler

    men sen tycker jag att vissa mods (ska inte nämna några) utnyttjar sina krafter som moderator :/

    och denna tråden kommer inte leda någon stans kommer bara bli massa bråk, så tycker ni kan låsa denna tråden och sen tycker jag mods ska tänka efter innan ni gör något och att ALLA ska läsa detta

    http://www.moppenet.nu/faq.php?faq=v...faq#faq_regler
    Senast redigerat av xytoo den 2012-01-22 klockan 18:16.

  18. #48
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Tror inte vickemeister tycker att HQ är allt för trevlig.. Satt och snackade med HQ, Filip, "vickemeister" och någon utav HQ's polare på skype förut. Och såfort Vickemeister öppnade käften började HQ dryga som fan mot honom och gjorde massa störda ljud där rösten bröt sig, sa åt honom att komma in i målbrottet innan han snackade osv.. Trevlig mod! Hade själv inget mot honom förut, men när han började dryga i skype osv så ändrades min uppfattning om
    Den gossen!
    Men de är "HQ"'s stil, han drygar som fan och beter sig som skit när de inte är på MNF
    Men sen på MNF när man är förbannad på honom så får man ban när man gör samma sak som han gjort mot en.
    Skitdålig stil..!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  19. #49
    Kommer gå i botten, detta forum om inget görs.

  20. #50

    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    skåne
    Inlägg
    206
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Kommer gå i botten, detta forum om inget görs.
    +1,

  21. #51
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    holmqvist kan sluta med snacket "vad spelar det för roll om jag säger det utanför mnf?" rexxy sa förut att allt som berör moppenet tillhör moppenet. så om holmqvist trakasserar t.ex filip så är det inte okej även om han gör det på skype, då vi förr eller senare antagligen får reda på det, slutsats= det berör moppenet.
    Och jag tycker även holmqvist kan sluta ta bort inläggen man skriver utan anledning. Sedan så är det ren idioti att ta bort kommentarer, varna pga OT osv, då detta är ett forum. citera-knappen är ju till för att man ska kunna diskutera och reflektera runt ämnet. Detta är så fånigt så det inte är sant. Är det samma med poliser då tycker ni? när ni kommer med era aeroxar på stan och blir stoppade av polisen, tycker ni då att det är rätt och bra om dom tar fast er pga att ni inte har blinkers då?
    en liten skitsak, är det verkligen något att gnälla över? jag trodde Webbe skulle bli en bra moderator, och bra kanske han är också. Men denna lilla "moderatorstämpeln" gör honom och er andra maktgalna och trångsynta, som i sin tur drar ner forumet så otroligt mycket att man inte ens kan reflektera kring ett ämne.
    REN JÄVLA IDIOTI!
    blir så arg. Allt var ju så mycket bättre förut. detta är bara ett skitforum nu. Jag vet bara en riktigt aktiv äldre mod som varit med lite längre och det är rexxy. Ni andra, vart är ni när vi behöver er? michel, emil123, abk, och alla andra.. inte ens värt att hänga här.
    OCH SNÄLLA TA INTE BORT MITT INLÄGG!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #52
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    för han är ett rövhål som bara trakasserar folk.
    +1, eller iallafall där jag har sett Ralley skriva så har han inte varit så trevlig precis

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Vad exakt gör jag fel? Förutom att följa reglerna då
    Min uppfattning av dig efter att ha läst igenom några inlägg där det "diskuterats" är att du inte inser att det kan vara värt att lägga ner eftersom att det ändå ej leder till någonting. Istället verkar det som du provocerar medlemmar till fortsätta "diskutera" vilket leder till ett personangrepp och sedan avstängning.

  24. #54
    Har läst "dagens fail" tråden nu, hur fan kan du banna Ralley när du sa ungefär samma sak till Filip på msn?...

  25. #55
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Rädda MNF ? Vad är det som behöver räddas ?

    Alla medlemmar slutar hetsa och klaga på varann. Slutar klaga på stavning, särskrivning. Speciellt på nykomlingar, "fucko p12 som inte postar rätt", "sluta dubbelposta, idiot" etc. etc.
    Berätta hur man gör, var det ska postas, rapportera puckon som gör fel helt enkelt, hetsa inte!

    Modsen ingriper när korkade, elaka påhopp förekommer och bannar puckon som inte uppför sig. Man blir väl ändå avstängd av en orsak ?
    Varsågod bråkstakar! Läs detta geniala inlägg av davzz och fundera över hur ni beter er mot varandra.
    "Problem är till för att lösas, inte skapa flera"

  26. #56
    Du glömmer G-son. Han har varit med längst.

    Vad tjafsar ni alla om egentligen? Vad jag ser så tjafsar ni alla om olika saker. Många har blivit irriterade för att ni blivit varnade för dubbelpost och andra grejer som strider emot reglerna. Jaaa, ni bröt ju mot reglerna, vad förväntar ni er? Även om vi idag upptäcker regelbrott som är 1 månad gamla betyder inte att dom glöms bort.

    Att ni sen tjafsar om Holmqvist. Vi ska glömma 1 månads gamla dubbelpost, men ni vill inte glömma Holmqvists 3 inlägg på TSR som hände för c.a 1 månad sen? Vad är moralen i det? Detta börjar allt mer likna en barnsituation. Bara skyller ifrån sig... Men erkänner inte att dom har gjort fel.

    Dom som blivit bannade nu har blivit bannade av olika skäl nu, Personangrepp är bara det minsta vad jag sett. Dom avstängningarna får vara kvar. (Även om Ralley kanske visste hur man skulle klä sig, vet han inte hur man är trevlig på ett forum.)

    Dagens fail förblir låst nu p.g.a all off-topic! Ingen annan anledning. Men om ni inte bättrar er gör jag samma sak Michél gjort en gång i tiden. Stänger ner hela övrigt i 1 vecka!

    Om denna tråd ska förbli kvar så ni kan ventilera er, håll personangrepp utanför! Nolltollerans i denna tråd, även dubbelpost. (Ni måste börja öva er, dubbelpost överallt!)

  27. #57

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Till och börja med: Vafan bannade du tdwp för? Jävligt onödigt?
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ta lite kritik och ge fan i att banna folk bara för att du kan det är en grej till att börja med nu då. Och ja, nu får jag antingen en varning eller en bann. Men det skiter jag i, nu kanske du börjar tänka efter lite.
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Permbannade du Ralley? Allvarligt? Ta bort den jävla bannen direkt nu då. Jag behöver honom i stil, mode och klädestråden. Det var jääääävligt onödigt!
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Och han behöver då fan inte få en permbann. Han tillför en jävla massa i klädes tråden! Men det vet inte du, du kanske går runt i mjukis byxor på dagarna och på fester? Om du nu ens festar och har kul i ditt sjukt tråkiga liv? Du kanske bara sitter framför datorn och bannar folk? Ta bort den!
    Vad har holmqvist klädstil och liv med ralleys bann o göra ?

    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Jo han tillför en jävla massa mer än vad du gör. Skaffa dig ett liv Holmqvist? Avgå åtminstånde som moderator, snälla. Nu har tillräckligt många skrivit negativa saker om dig och hur du är som moderator, det kanske är bättre att alla vi lämnar så ni moderatorer får ha ett eget forum? Och hålla händerna? AVGÅ FÖR FAN!
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Tog du bort mitt inlägg? Du utnyttjar din plats som moderator, nu börjar du verkligen gå på mina jävla nerver. Ska alla lämna så alla moderatorer får ha ett eget forum? Låter det bättre? Avgå för fan, fatta att vi inte vill ha dig som moderator. Det är inte så jävla svårt.
    Nu blev din internetpenis sjukt stor va ?

  28. #58
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Vad har holmqvist klädstil och liv med ralleys bann o göra ?





    Nu blev din internetpenis sjukt stor va ?
    Bara du kan göra så brutalt irriterande inlägg hahah

  29. #59
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Vad har holmqvist klädstil och liv med ralleys bann o göra ?





    Nu blev din internetpenis sjukt stor va ?
    Sluta reta upp folk med din dryga attityd
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  30. #60
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Sluta reta upp folk med din dryga attityd
    Ta det lugnt Filip, han vill bara provocera. Passar han inte sig får jag ta ett snack med honom också.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in