Sidan 5 av 6 Första ... 3456 Sista
  1. #121

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    http://www.yr.no/place/Sweden/Stockholm/Stockholm/ Trevligt väder ni verkar få iallafall
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  2. #122
    Dags och packa ihop verktygen i sadelboxen och ge sig iväg då.. Känner att jag kan behöva dom

  3. #123
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Jag försov mig :$
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  4. #124
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    Jag försov mig :$
    Spelar ingen roll, var inget vidare ändå, den biten jag kom

    Åkte till Häggvik, vi var ca.. 8 pers totalt, nån minut innan vi skulle därifrån började det regna rätt tungt, så när vi kom till Centrum bestämde jag mig för att dra hem istället, var redan dyngsur

  5. #125
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Spelar ingen roll, var inget vidare ändå, den biten jag kom

    Åkte till Häggvik, vi var ca.. 8 pers totalt, nån minut innan vi skulle därifrån började det regna rätt tungt, så när vi kom till Centrum bestämde jag mig för att dra hem istället, var redan dyngsur
    Fyfan va sämst haha! Kom t alex
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  6. #126

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Holmqvists kopplingsvajer gick av i Farsta så vi vände, Verkar ändå inte bli nå bättre väder :/
    Kåtmorfar<3

  7. #127
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Nu ska det inte skjutas upp mer. Detta datum immorn är spikat så smäll det. Lagom trött på att vänta. Blir det skit så är det bara att planera ett nytt datum.

  8. #128
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Pussy som inte vågar köra för att det är lite blött.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  9. #129
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Pussy som inte vågar köra för att det är lite blött.
    Vi kommer och kör om solen tittar fram lite senare, är du/ni kvar på plats då?

  10. #130
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Vi kommer och kör om solen tittar fram lite senare, är du/ni kvar på plats då?
    Jag drog precis. Körde några vändor men det var inge vidare. Inget fäste och så kändes motorn inge vidare pga av den jävligt fuktiga luften.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  11. #131
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Jag drog precis. Körde några vändor men det var inge vidare. Inget fäste och så kändes motorn inge vidare pga av den jävligt fuktiga luften.
    Synd. Blir det fint väder i veckan, på att dra ihop några och köra i kanske Hamnen någon kväll?

  12. #132
    kom någon ens fram till frihamnen idag?

  13. #133

  14. #134
    Citat Ursprungligen postat av roxx95 Visa inlägg
    kom någon ens fram till frihamnen idag?
    Yepp, vi blev väl runt 30st idag ^^


    Ponta om ni drar dit så kanske ja kommer förbi

  15. #135

  16. #136
    kommer det bli någon träff snart igen eller?

  17. #137
    Citat Ursprungligen postat av roxx95 Visa inlägg
    kommer det bli någon träff snart igen eller?
    Inget exakt datum, Juli/Augusti tror jag :o

  18. #138
    Jo var ett jävla väder, cruiset flöt på bra också med tanke på trafiken. Dock fanns det ju några som har lite mindre hjärnkapacitet och inte förstår det här med att EJ STUNTA i cruiser som t.ex. Nitroz @MNF

    //EagleEye @ Frihamnen Crew
    Rieju RRX

  19. #139

  20. #140
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Va fan snackar du om.. Vilken snubbe
    Det var väl ändå bara du som åkte på en orange aerox i cruiset?

  21. #141
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Bra eller dålig träff är en tolkningsfråga. Utåt sett anser jag att den var bra. 37 mopeder, 2 125:or och 1 hyper på plats. Inte en enda traktor eller fiddy!
    Cruiset gick förvånadsvärt bra med tanke på den stillastående trafiken.

    Endast två personer som inte hade nånting att göra i trafiken som jag såg. En vit aerox från söderort som försökte börna i cruiset samt Nitroz som skulle leka allan på bakhjulet förbi halva ledet. Även han från söderort. Förutom dessa tycker jag att det såg bra ut, folk höll sig två och två i en fil.
    Är man inte vuxen nog att bete sig som folk i trafiken har man inget där att göra heller. Dem flesta tycker det är patetiskt att gasa och bete sig som ett fucko i cruiset på ett hjul. Sen väl inne i hamnen så kan personen ifråga inte köra.

    Men måste säga att jag är besviken över mängden, regnade mer på förträffen och då var vi ca150 mopeder. Klarnade sakta upp vid 16tiden och när jag åkte hem vid 17-18tiden var allt utom skorna snustorra.

    Vi i crew har även tagit beslut på en ny träff. Ett summermeet som vi hade 2010 dock ska detta planeras till augusti när alla är hemma från semester etc.
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  22. #142
    Jag tycker cruiset från Söderort gick helt okej, bortsett från snubben med orange Aerox som skulle spela ball på bakan så hans kompis (som satt bakom) nästan flög av. Annars var det lyckat trots vädret! Jag tackar för det
    Peugot Vivacity Stunt.

  23. #143

  24. #144

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Din lilla snorunge vadå bakhjulet genom hela leden ? Driver du med mig eller stegrade när jag åkte ifrån ledet vem fan e du ä lära mig trafik ledet andra körde som idioter med även fast att dom inte stegra! Använd inte mitt namn som att de bara va jag som "fuckokörde" pajas vadå han höll på att ramla av va de du eller han som satt där
    Tung grabb ,Så om andra fuckokör så är det okej ? Varför fortsätta ? det är väl bättre att låta arrangörerna lösa det isåfall.

    "vem fan e du ä lära mig trafik ledet andra körde som idioter" Det finns ju cruiseregler av en anledning , följ dom eller åk inte med cruiset.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  25. #145

  26. #146

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Hahha vilka fegisar som sitter och skriver här efteråt
    Jag antar att du är cool och modig för du fuckokör ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  27. #147
    Swooss avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    katrineholm
    Inlägg
    152
    Citat Ursprungligen postat av Crippa Visa inlägg
    Bra eller dålig träff är en tolkningsfråga. Utåt sett anser jag att den var bra. 37 mopeder, 2 125:or och 1 hyper på plats. Inte en enda traktor eller fiddy!
    Cruiset gick förvånadsvärt bra med tanke på den stillastående trafiken.

    Endast två personer som inte hade nånting att göra i trafiken som jag såg. En vit aerox från söderort som försökte börna i cruiset samt Nitroz som skulle leka allan på bakhjulet förbi halva ledet. Även han från söderort. Förutom dessa tycker jag att det såg bra ut, folk höll sig två och två i en fil.
    Är man inte vuxen nog att bete sig som folk i trafiken har man inget där att göra heller. Dem flesta tycker det är patetiskt att gasa och bete sig som ett fucko i cruiset på ett hjul. Sen väl inne i hamnen så kan personen ifråga inte köra.

    Men måste säga att jag är besviken över mängden, regnade mer på förträffen och då var vi ca150 mopeder. Klarnade sakta upp vid 16tiden och när jag åkte hem vid 17-18tiden var allt utom skorna snustorra.

    Vi i crew har även tagit beslut på en ny träff. Ett summermeet som vi hade 2010 dock ska detta planeras till augusti när alla är hemma från semester etc.
    fan vad trevligt då karnse jag kan komma

  28. #148
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Hahha vilka fegisar som sitter och skriver här efteråt
    Jag är beredd att hålla med alla andra. Jag Åkte bakom cruiset en större del. Jag såg din körning och den var ej ok. Att du inte ens klarar av att bemöta deras kritik utan att gå till personangrepp och dylikt visar verkligen hur mentalt efter du är. Har du så jävla svårt att läsa REGLER!? Alltid finns det en idiot som ska sabba för alla. Inser du inte att folk runt omkring tycker att du är största tönten?

    Jag ska göra alla andra här inne, och polisen en björntjänst nästa gång jag åker med ett cruise och ser att du uppenbarligen inte kan klarar att vistas i ett. Jag kommer personligen stanna hela skiten och gå fram till dig och slita av dig från din trashiga Aerox, låta resten av gänget rulla vidare medans du ligger med facet i backen samtidigt som jag ringer polisen och snällt förklarar för dom hur nära du var att klippa ett litet barn men bara drog vidare och att jag var tvungen att ingripa..

    Lita på mig, för jag kommer göra det om jag ser att ditt beteende upprepas.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  29. #149
    Haha Nitroz det var bara du som åkte sådär.
    Hur mycket har du blazat egentligen? haha

  30. #150

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in