1. #1
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167

    Regler för denna avdelning - NYA!!!

    Eftersom forumet har ändrat lite utseende angående underforum så måste även reglerna här justeras lite. Finns ingen specifik forumdel för stuntbilder och stuntfilmer längre, endast bilder och filmer med prefix för Scooter, Cross/SM samt övrigt. Så om ni vill posta bilder eller filmer som rör stunt och på bästa vis skall bli hittat av andra stuntintresserade får ni följa dessa regler för att posta i stuntavdelningen:


    - Vill du posta en eller några bilder på dig eller som bara är stuntrelaterade? Posta dessa i tråden: Blandade stunt-bilder!

    - Vill du posta en kortare film på dig eller ett klipp som är stuntrelaterat? Posta denna i tråden: Blandade stunt-klipp

    - En seriöst redigerad stuntfilm kan postas som egen tråd för att öka pupliciteten. Men då får den inte vara en halvtaskig "Windows Movie Maker film" som du gjort på niofikat, utan denna bör det ligga tid och energi bakom.

    - Frågor som "Vilka vikter ska jag ha för att kunna stegra" eller "Har någon ritning på en tolva?" vill vi inte se här inne. Blir ett regelbrott om du postar en sådan tråd hädanefter, vilket kan leda till varning eller ban. Finns klistrade trådar för hjälp med sådant.

    - Här diskuteras stunting för de som KAN stunta. Vill du lära dig får du hålla dig i Tips & Trix tråden.

    - Alla forumets övriga regler gäller självklart här inne också!

    Med denna omstrukturering på reglerna hoppas jag att stuntavdelningen blir lite cleanare och med en schysst stämning för oss intresserade!
    Senast redigerat av Crippa den 2012-01-26 klockan 18:20.
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  2. #2

  3. #3
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    5§ - Här diskuteras stunting för de som KAN stunta. Vill du lära dig får du hålla dig i Tips & Trix tråden.

    så om man inte kan stunta så får man inte hänga här alltså?
    Denna regel har alltid funnits. Dino/Kafi skrev den när detta forum bildades. Så att nybörjare kan hålla sig i Tips & Trix tråden tills de vet vad de pratar om, slippa att onödiga trådar bildas osv. Vill du ha en djupare förklaring får du nog kolla med dem.
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  4. #4
    Jag giller dom nya reglerna men No efens: Tycker ni är lite hårda med t ex dubbelpost, felpost och sådant
    Annars så stämmer allt du har skrivit
    MaGzzY !! Sunting ! <3

  5. #5
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av MaGzzY Visa inlägg
    Jag giller dom nya reglerna men No efens: Tycker ni är lite hårda med t ex dubbelpost, felpost och sådant
    Annars så stämmer allt du har skrivit
    Regler är till för att följas. Jag vet ej hur mina kollegor arbetar men jag ger knappt aldrig en ban för en dubbelpost eller liknande.
    Om du följer reglerna så blir det inga tråkigheter. Väldigt enkelt!

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Regler är till för att följas. Jag vet ej hur mina kollegor arbetar men jag ger knappt aldrig en ban för en dubbelpost eller liknande.
    Om du följer reglerna så blir det inga tråkigheter. Väldigt enkelt!
    Ah sant
    MaGzzY !! Sunting ! <3

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    5§ - Här diskuteras stunting för de som KAN stunta. Vill du lära dig får du hålla dig i Tips & Trix tråden.

    så om man inte kan stunta så får man inte hänga här alltså?
    Dummaste jag hört, om du inte kan stunta är du förmodligen inte så insatt och har inget att prata om i övriga trådar förrutom "Tips och Trix"-tråden då du har mycket frågor.

    Kalle har ett äpple i höger hand och ett äpple i vänster hand, om Kalle lägger över det högra äpplet i vänster hand hur många äpplen har Kalle i vänster hand?

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Kafi Visa inlägg
    Kalle har ett äpple i höger hand och ett äpple i vänster hand, om Kalle lägger över det högra äpplet i vänster hand hur många äpplen har Kalle i vänster hand?
    Beror på, han kan ha korsat sin vänstra hand med sin högra och om han då lägger över det högra äpplet (som han då hade i vänsterhanden) till vänsterhanden så har han fortfarande bara 1 äpple i vänsterhanden.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in