1. #1

    Reg.skyltshållare & baklampa [Rieju RRX]

    Hej!

    Har länge kollat efter något att ersätta b*gan med och har funderat på att göra ett eget fäste osv istället! Men hittade den här och har för mig att den är mycket mindre osv!?

    http://mohlins.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypag e.tpl&product_id=36508&category_id=1581&option=com _virtuemart&Itemid=64

    H
    ur är det med den här? Passar den utan att behöva modda? Någon som har den? Hur är det med regplåten, är inte den mycket större än själva hållaren? Har en rieju rrx!

    http://imageshack.us/photo/my-images...agine1ui7.png/ Har han en sån där reg.skyltshållare?

    Skriv inte att jag ska göra ett eget fäste osv för jag har funderat på det! Utan frågar om just denna reg.skyltshållare!

    /M

  2. #2

  3. #3
    Därför att jag har några mil till biltema och dem kan inte skicka varorna! :/

  4. #4
    jag flyttade in min bara och vek en plåt för led-lampan (90grader) borrade hål för div skruvar/sladdar. Tips lacka om det inte är rostfritt såg förjävligt ut efter ett halvår
    skulle haft a-traktor istället!

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Hektorgrabben Visa inlägg
    jag flyttade in min bara och vek en plåt för led-lampan (90grader) borrade hål för div skruvar/sladdar. Tips lacka om det inte är rostfritt såg förjävligt ut efter ett halvår
    Okej, men det är väl inte lagligt med inflyttad regplåt?

  6. #6
    Nej men den är på iallafall håller den ren och om man höjt upp moppen syns den skapligt
    Citat Ursprungligen postat av MoppeStyling Visa inlägg
    Okej, men det är väl inte lagligt med inflyttad regplåt?
    skulle haft a-traktor istället!

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av MoppeStyling Visa inlägg
    Okej, men det är väl inte lagligt med inflyttad regplåt?
    Att ändra en moped på något vis utan att omregistrera den gör den olaglig. Så in med plåten bara, eller gör ett eget fäste som hektorgrabben säger
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Att ändra en moped på något vis utan att omregistrera den gör den olaglig. Så in med plåten bara, eller gör ett eget fäste som hektorgrabben säger
    Jo jo, men beroende på vad man gör så ser man direkt att den är olaglig! Ska inte flytta in med plåten men ev. göra ett eget fäste, några förslag?

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Att ändra en moped på något vis utan att omregistrera den gör den olaglig. Så in med plåten bara, eller gör ett eget fäste som hektorgrabben säger
    Stämmer INTE!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in