Hej, Det är så att jag har bytt kåpor o lite på moppen. Och nu när jag äntligen är klar så skulle jag sätta på moppen en stund.
Och när jag skulle starta, så började det ryka från batteriet. Jag kollade kablarna som batteriet är anslutet till, dom var iaf inte brända. Ingenstans på batteriet heller. Moppen har stått still i ca 3 veckor och batteriet har också vart urpluggat i 3 veckor. Och moppen står i ett gammalt garage som inte har nån värme. Så batteriet har stått urpluggat i 3 veckor i ett kallt garage. Tänkte om det kunde vara pågrund utav kylan som batteriet börjar ryka.

Är ganska ny när det hjälper med moppe grejer. Så tacksam för svar.

Mvh, Alex