1. #1

    Mätare Rieju RRX

    Hej,

    har kollat runt lite efter en bensinmätare till rieju rrx men som jag har uppfattat det så kan dem inte ha det, eller? Dem har ju inte det original och det är bra att ha så undrar om ni har några lösningar?

    Kan man på nåt sätt ha en bensinmätare på en rieju rrx? Hur?

    Undrar även om någon säljer en multimätare till ett bra pris? Nåt liknande den här http://twostroke.se/product.asp?product=22031

    /M

  2. #2
    De finns inte original som sagt. dock förstår jag inte vad du ska med de till när du har på soppa kran två olika lägen. vanliga läget. och reservtank. om moppen dör kan du dra på reservtank så du har kanske 2liter till. de borde räcka för att ta dig hem/till bensinmack men iofs om du vill ha mätare så, då funkar den utmärkt. dock, onödigt att hålla på. har aldrig blivit stående med soppatorsk då jag kan ta mig säkert 6mil på reservtanken (om den är 2liter som sagt). om man kör sparsamt.
    Rieju RRX

  3. #3
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    De finns inte original som sagt. dock förstår jag inte vad du ska med de till när du har på soppa kran två olika lägen. vanliga läget. och reservtank. om moppen dör kan du dra på reservtank så du har kanske 2liter till. de borde räcka för att ta dig hem/till bensinmack men iofs om du vill ha mätare så, då funkar den utmärkt. dock, onödigt att hålla på. har aldrig blivit stående med soppatorsk då jag kan ta mig säkert 6mil på reservtanken (om den är 2liter som sagt). om man kör sparsamt.
    Fick soppatorsk 17 ggr under min moppetid jag är fan värdelös.. hhahahahha
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  4. #4

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Fick soppatorsk 17 ggr under min moppetid jag är fan värdelös.. hhahahahha
    Har fått soppatorsk ca 4 gånger men alla gångerna var typ utanför min kompis hus eller nedan för backen

  5. #5
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Har fått soppatorsk ca 4 gånger men alla gångerna var typ utanför min kompis hus eller nedan för backen
    Haha var tacksam men min el strulade på sendan (big suprise) så då tänkte jag inte på om det var lite soppa och whips så var det stopp haha
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in