Sidan 5 av 5 Första ... 345
  1. #121

  2. #122
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Efter städning och rensning så kommer det tillbaka. Hittat mycket roligt. Har sysselsättning för flera dagar nu.
    Okej, lycka till!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #123
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Är det samma för alla att man inte kan skriva i övrigt delen?

  4. #124
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  5. #125
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Ja.

    Övrigt ska städas ur och behöver då vara stängt.
    Du skulle inte kunna säga en ungefärlig tid på hur länge de kommer vara låst? Är trots allt den roligaste delen på forumet, imo!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  6. #126

  7. #127
    Namn:  logo.gif
Visningar: 748
Storlek:  7,5 KB
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Till ett helt underbart forum, där du saknar yttrandefrihet, du får ban i nästan en hel vecka för att du inte orkar följa mallen i din säljestråd, du får permanent ban för att du gör ett dubbelacc, där man snart kommer få ban för stavfel.
    vad tycker ni forumiter om detta?
    nazistläger, HERE WE COME!
    diskutera fritt nu, tills modsen kommer !
    skulle haft a-traktor istället!

  8. #128

  9. #129

  10. #130
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Ja, vi bestämmer här. Inte nöjd med det? Dra...
    jag respekterar det men ni borde släppa lite på kopplet och låta folk bestämma över sina egna trådar
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  11. #131

  12. #132
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Ja, vi bestämmer här. Inte nöjd med det? Dra...
    Vill inte ni moderatorer ha medlemmar på forumet? Varför skjutsar ni iväg dem då?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  13. #133
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Vill inte ni moderatorer ha medlemmar på forumet? Varför skjutsar ni iväg dem då?
    Medlemmar som följer reglerna Reglerna är till för att följas, vad är det svåra?
    Senast redigerat av Holmqvist den 2012-02-13 klockan 21:48.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  14. #134
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Vill inte ni moderatorer ha medlemmar på forumet? Varför skjutsar ni iväg dem då?
    Vad är det som du inte förstår? De bannar folk som inte följer reglerna..

  15. #135
    Nu får ni ge er.
    Både gamla tjuriga mods såsom nya/gamla hypade medlemmar som söker nya sätt till att höja stämningen.

    Ni har båda helt tydligt och klart ett kraftigt argument mellan varandra.

    Vill mods vara diktatorer så låt dem vara det, ''vi'' har helt enkelt ingen makt i ämnet.
    Gillar ni inte det så föreslår jag att ni bojkottar forumet och söker er till utländska forum, alternativt TSR m.m ...

    Det var bättre stämning förut, men det var fortfarande folk som bröt mot reglerna.. det var bara mer HARMONI.. folk gillade varandra mer och hade inte jämt och ständigt ett överfullt glas om ni fattar vad jag menar..
    ELLER så är det bara på grund av vintern man har en tendens till att bli tjurig å snabb i stubinen när det är mörkt å kallt=)

    peace, sitter hyfsat svettig efter gympasset så

  16. #136
    det här e ju löjligt jag märker nu att övrigt delen är låst va e detta för bull shit lås upp skiten för fan skiter i om den behöver rensas och i såfall vad ska rensas allting som är emot er mods?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  17. #137
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    det här e ju löjligt jag märker nu att övrigt delen är låst va e detta för bull shit lås upp skiten för fan skiter i om den behöver rensas och i såfall vad ska rensas allting som är emot er mods?

    Ta det lungt med särskrivningen med.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  18. #138

  19. #139
    man kan ju tycka att ni är hårda, men det är ni inte. jag menar, dem nya får ju varningar först? och ni som har varit medlemmar ett tag ska bara knipa igen, för ni har varit med ett tag och borde känna till reglerna. fattar inte vad problemet är i så fall? och att käfta emot modsen, tycker jag inte låter vettigt alls. se dom som poliser. dem gör sitt jobb. dem kan inte ge er oändliga chanser + att käfta emot en polis är inte smart alls.
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  20. #140

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    man kan ju tycka att ni är hårda, men det är ni inte. jag menar, dem nya får ju varningar först? och ni som har varit medlemmar ett tag ska bara knipa igen, för ni har varit med ett tag och borde känna till reglerna. fattar inte vad problemet är i så fall? och att käfta emot modsen, tycker jag inte låter vettigt alls. se dom som poliser. dem gör sitt jobb. dem kan inte ge er oändliga chanser + att käfta emot en polis är inte smart alls.
    Nykomlingarna borde veta reglerna ännu bättre eftersom de precis har läst alla regler när de reggade sig
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  21. #141
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Nykomlingarna borde veta reglerna ännu bättre eftersom de precis har läst alla regler när de reggade sig
    så du säger att du läser terms and condtitions själv gör jag aldrig det men jag har läst reglerna endå nu på senare tid men endå
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  22. #142

  23. #143
    Dags att dammsuga ser jag, bra intiativ.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  24. #144

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    så du säger att du läser terms and condtitions själv gör jag aldrig det men jag har läst reglerna endå nu på senare tid men endå
    Jag läser nästan aldrig regler men dessa har jag läst många gånger när jag har varit osäker vid bråk
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  25. #145
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Jag läser nästan aldrig regler men dessa har jag läst många gånger när jag har varit osäker vid bråk
    24/7? skojja ba
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  26. #146

  27. #147
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    palla gnälla, modsen gör sitt jobb, o får dessutom inte betalt för att hålla ordning, får man bann på nån vecka ede bara att gilla läget? inte precis som att livet tar slut?
    För vissa gör det säkert det...haha!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  28. #148
    Fan vad alla klagar. Tagga ner. Moderatorerna försöker bara få forumet att vara städat och fint. Hur svårt kan det vara att förstå?

    Hej på er förresten! Var ett tag sedan jag tittade in.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  29. #149
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Fan vad alla klagar. Tagga ner. Moderatorerna försöker bara få forumet att vara städat och fint. Hur svårt kan det vara att förstå?

    Hej på er förresten! Var ett tag sedan jag tittade in.
    Trevligt att du tittar in Philip. Har inte sett dig på väldigt länge!

  30. #150
    Läst igenom hela tråden.
    Sidan heter moppenet (och för er som inte förstår de så ska de handla om mopeder och dylikt).
    Men övrigttråden är kanon,den ger frihet till dom äldre på sidan och även till andra projekt för allting kan ju inte handla om mopeder i livet?
    Man kan ha andra intressen som man vill dela med sig av och få cred/åsikter om vad dom tycker.
    Jag blev medlem på gamla moppenet år 2009 tror jag, alla projekt var igång till 110% och de var updates stup i kvarten.
    De var de roliga, alla nya bilder/texter ja alla som var intresserade försökte få sig många "följare/läsare" till att hänga med i deras projekt och intressera sig.
    Och den korta tiden jag hann vara medlem på de gamla insåg man glöden som fanns i mopedvärlden då jag inte trodde den existerade.
    Men man märker att de har förändrats, ingen bryr sig längre om att hålla igång och updatesen/intresset sjunker betydligt.
    Ja, forumet håller på att gå i botten i min synpunkt.
    De blir faktiskt bara sämre och sämre och alla trådar som har skapats som inte rör motorer/mopeder någonstans hör ju egentligen inte hemma här men modsen accepterar de ändå.
    Ser inte problemet i de här,men visst modsen kan ju inte bara hävda att ni har rätt i alla sammanhang!

    De verkar som ni ser er på en helt annan nivå än vad resten på de här forumet är,och många av er hänger inte ens med i trådar eller håller uppe intresset för de flesta trådarna.
    Ja ni bryr ju inte er?
    Om ni inte längre är intresserade om ni inte längre driver projekt ja om ni längre inte vill ha nåt med de här och göra,så snälla dra er ur innan ni förstör för dom som vill komma med nya idèer.
    Vi har också tappat väldigt många nya medlemmar som helt enkelt inte vill komma hit, tsr är valet för dom för dom har en mycket "flashigare" sida än vad moppenet har, ja den här sidan kommer gå i botten.
    Frågan är hur länge admins/mods och medlemmar orkar vara kvar på en den här sidan, men de märker vi.
    Nu var mina tankar och åsikter slut.
    hejs
    Call me super sexy boogeyman slayer!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in