Sidan 4 av 5 Första ... 2345 Sista
  1. #91

  2. #92
    Detta tröttsamma tjat har jag hört i över 10 år nu på det här forumet. Fortsätter ni med det kommer jag återvända som moderator under en period och visa hur effektiv jag var på att rensa medlemmar förr i tiden, från den tidsperioden ni kallar "bra".

    Varför lipar du? Hade en liknande situation uppstått på det gamla forumet hade Michél o Co troligtvis låst den här delen och banna alla som brytit mot reglerna!
    Det stämmer nog rätt bra ihop med verkligheten, ja.

    Jag hade som sport att rensa forumet på medlemmar som inte skötte sig. Jag bommade som exempel ner Övrigt-sektionen vid två tillfällen då jag tröttnade på kaoset som uppstod. Hade inte tvekat på att göra det igen.
    Senast redigerat av Michél den 2012-02-09 klockan 01:14.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  3. #93
    Oavsett hur bra forumt var FÖRUT så var det dåtid. Inte nutid. Vilket leder till att medlemarna får göra det bästa av saken att behärska sig och ha roligt, inte onödigt tjaffs.

    Modds finns för ett skäl. Likadant skäl som polisen finns på fotbolls matcher, hålla bort dom som förstör.

  4. #94
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jaa enda orsaken ja kan finna på ditt problem är att du inte har några värdefulla åsikter.
    Eller var det till dig själv du skrev?
    Du är bannad ta mej fan hela tiden Lennart , se till att skärpa till dig för guds skull!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  5. #95
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Detta tröttsamma tjat har jag hört i över 10 år nu på det här forumet. Fortsätter ni med det kommer jag återvända som moderator under en period och visa hur effektiv jag var på att rensa medlemmar förr i tiden, från den tidsperioden ni kallar "bra".



    Det stämmer nog rätt bra ihop med verkligheten, ja.

    Jag hade som sport att rensa forumet på medlemmar som inte skötte sig. Jag bommade som exempel ner Övrigt-sektionen vid två tillfällen då jag tröttnade på kaoset som uppstod. Hade inte tvekat på att göra det igen.
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Oavsett hur bra forumt var FÖRUT så var det dåtid. Inte nutid. Vilket leder till att medlemarna får göra det bästa av saken att behärska sig och ha roligt, inte onödigt tjaffs.

    Modds finns för ett skäl. Likadant skäl som polisen finns på fotbolls matcher, hålla bort dom som förstör.
    Precis! Hur mycket vi än vill så kommer aldrig det gamla moppenet komma tillbaka!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #96
    Bjussar på glass så blir alla glada å höga(gbgräddglass specialé)
    Då kan vi börja skratta å kramas å sedan börja sniffa bensin.
    (Y)

  7. #97
    Som säkert många tidigare sagt så tycker jag att de är medlemmarna som drar ner på forumet.
    Anledningen till att jag mer eller mindre slutade sitta här är pga allt skit(låg standard på trådar osv!! ) och dåliga attityder mellan medlemmar.
    Som ett dagis! Vill inte generalisera, finns många medlemmar som sköter sig och inte bidrar med massa skräp.

    Lycka till!

  8. #98
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag svarar lite segt men jag har varit upptagen hela dagen och när jag kommer hem ser jag.. ja kaos?




    Du fick fem dagar för att du vägrade följa reglerna, jag gjorde det mycket p.g.a. din attityd. Fem dagar är inte mycket, men tillräckligt för att visa min poäng. Sen försöker jag faktiskt att fixa alla trådarna, men det är inte lätt.

    Jag försöker att fixa alla, och nej, jag har ingenting speciellt emot dig. Jag har haft respekt för dig då jag sett dina projekt och så innan men det gör ingen skillnad, du bröt fortfarande mot en regel.



    Jag kan inte se alla perry, det är helt omöjligt för folk som faktiskt har ett liv. Du som medlem kan gärna hjälpa till med den underbara "rapportera"-knappen. Jag kollar två till tre gånger om dagen om något inlägg blivit rapporterat så du kommer att få snabb respons.



    Syftade du på mig så känner jag i princip ingen på forumet utom Holmqvist och Sebbe lite, dock ser jag aldrig Sebbe i marknadsdelen där jag är mest aktiv på moderatoruppdrag så det gör ingenting.

    Du har svaret rakt framför dig, jag kollar väldigt ofta in på kvällskvisten och kollar de senast startade trådarna. Nu råkade en av dessa vara din och du följde INTE marknadsmallen så jag sa till dig. Jag varnade nog ärligt talat dig efter att du skrivit någonting mot mig bara för att visa att du inte står över reglerna. Säger vi till dig att följa reglerna och du ifrågasätter det så får du en varning, sen att du blir mer sur och gnäller mer gör det inte bättre på något sätt.
    skönt att jag fick höra DIN åsikt nu, trodde du hade något emot just mig. Iallafall, jag följer mallen i fortsättningen.
    Mvh
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  9. #99
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    skönt att jag fick höra DIN åsikt nu, trodde du hade något emot just mig. Iallafall, jag följer mallen i fortsättningen.
    Mvh
    Tänkte att jag skriver här nu också när du är tillbaks eftersom du trodde att jag hade någonting emot dig
    och det kan jag säga att det är inte saken om det nu lät som det!

  10. #100
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Tänkte att jag skriver här nu också när du är tillbaks eftersom du trodde att jag hade någonting emot dig
    och det kan jag säga att det är inte saken om det nu lät som det!
    okej, verkade som det där ovan, men bra!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #101
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    skönt att jag fick höra DIN åsikt nu, trodde du hade något emot just mig. Iallafall, jag följer mallen i fortsättningen.
    Mvh
    Jag vill bara göra det helt klart att jag inte favoritiserar någon. Dock är jag emot de som jämnt och ständigt bryter mot reglerna eller skapar bråk. Jag syftar inte på dig när jag skriver det utan jag tycker att du verkar vara en trevlig kille, så ta inte åt dig!

    //Webbe

  12. #102
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Jaha, varför kan man inte skriva nått i Övrigt-delen nu för då?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  13. #103
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Övrigt är låst.

  14. #104
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jaha, varför kan man inte skriva nått i Övrigt-delen nu för då?
    Eftersom medlemmar bestämde sig för att se vad Rexxy går för
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  15. #105
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Övrigt är låst.
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Eftersom medlemmar bestämde sig för att se vad Rexxy går för
    Väldigt värt o stanna på detta forum då? Var de inte dött innan så lär de va ännu dödare nu. Bra jobbat
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  16. #106

  17. #107
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Väldigt värt o stanna på detta forum då? Var de inte dött innan så lär de va ännu dödare nu. Bra jobbat
    Ingen tvingar dig att stanna, stick om det inte passar helt enkelt
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  18. #108

  19. #109

  20. #110
    Är ni inte snälla så återinsätter vi Michél som mod, så får han moderera på det vis han gjorde förr i tiden.

  21. #111

  22. #112
    finner de väldigt roande att ni kan hitta på regler kors och tvärs.

    nog från mig innan rexxy tycker att ja är "för jobbig" och bannar mig.
    Nu kommer ni få ett helvete gubbar, ni minns väl hur det var förr...?

    I´m back!
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  23. #113
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Det varar inte i all evighet. Jag hade låst ner Övrigt för länge sedan med tanke på lekstugan här.
    Nu är Michél återinställd så nu blir det som på "den gamla goda tiden". Enjoy.

  24. #114
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    finner de väldigt roande att ni kan hitta på regler kors och tvärs.
    Om du kan reglerna vet du att dom ger oss möjlighet att hantera alla situationer på det sätt vi anser är lämpligt. Det går inte ha regler som täcker alla tänkbara möjliga händelser, folk får använda sunt förnuft också.

  25. #115
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Nu är Michél återinställd så nu blir det som på "den gamla goda tiden". Enjoy.
    Nu litar jag på att Michél är såbra som alla säger! Hoppas du löser all skit och får det här forumet bra igen. Lycka till lär du behöva
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  26. #116

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Nu kommer ni få ett helvete gubbar, ni minns väl hur det var förr...?

    I´m back!
    eftersom dom flesta tyckte det var bättre förr lär väll dom vara överlyckliga nu.
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  27. #117
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    eftersom dom flesta tyckte det var bättre förr lär väll dom vara överlyckliga nu.
    Mer troligt bannade, eftersom det till stor del var dom som inte ville följa regler som sa att det var bättre förr.

  28. #118
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Får väll hoppas att det ordnar sig nu! Lycka till nu Michél &co
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  29. #119

  30. #120
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Shhyyyy!

    (Låt de tro att jag är the good guy )


    Nej, men helt seriöst och allvarligt nu. Jag gillar detta forumet och har lagt ner mycket tid på det förr i tiden. Därför hoppar jag in som resurs och kör en städrunda nu då situationen blivit lite väl stökig. No hard feelings mot någon, men jag kan lova att en hel del personer kommer åka ut närmsta dagarna.
    Visa ingen nåd!!

    Nä men helt seriöst. Var med om mina troligtvis, hittils största fail i livet och så är övrigt delen låst...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in