Hej!

Detta kanske är fel del på forumet att fråga detta då crosständningen ska på en yamaha dt125lc

Ialafall så undrar jag om någon Yamaha yz, kx tändsystem fungerar på en yamaha dt125lc eller om det behövs modifikationer, eller möjligen annat svänghjul för att få tändplattan att passa? Då mitt nuvarande tändsystem är helt sönder så hade jag behövt ett nytt.
Eller om man kan skaffa ett annat tändsytem som italiakit men det är lite väl dyrt.

Mvh