En korrekt marknadstråd ska följa denna mall:
Vara: XXXX Årsmodell: XXXX Mil: XXXX Pris: XXXX Övrigt: XXXX Varan/varorna återfinns i: XXXX Du kontaktar mig via: XXX Kan jag skicka varan?: ja/nej Vid behov så får du ersätta en punkt med en annan eller radera någon del som inte lämpar sig i just din annons.
Ursprungligen postat av sköld då börjar ju dina fjädrar bli slut? Nope satte på helt nya igår, går fortfarande skit i starten.. testat med mjuka,mellan,hårda m.m
Ursprungligen postat av RAMI Nope satte på helt nya igår, går fortfarande skit i starten.. testat med mjuka,mellan,hårda m.m då kanske du har sliten rem
Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick? Ursprungligen postat av zvezda999 om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam
Ursprungligen postat av sköld då kanske du har sliten rem hah nope, den är typ 1 månad gammal Och ser bra ut
Ursprungligen postat av RAMI hah nope, den är typ 1 månad gammal Och ser bra ut haha vafan.. skit moppe
Ursprungligen postat av sköld haha vafan.. skit moppe Vet! Ska kasta hela roxxen i sjön om inte skiten fungerar med org koppling
nä 130
Ursprungligen postat av mackan663 Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...
Ursprungligen postat av Filip nä 130 Kan du möta mig någon stans
Forumets regler