1. #1
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217

    Billig fiddy/cross alternativt LV-hoj 125cc eller större

    Behöver någonting att ställa på landet, antingen någonting man kan busa med som t.ex. fiddy/cross eller en hoj, antingen -11kw reggad så man kan köra nu, eller större för att övningsköra med.
    Kom med förslag!

    Varan måste vara relativt i närheten av norrtälje/stockholm, kan sträcka mig olika beroende på intresse.

    Pris är på runt 5000 max.
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  2. #2

  3. #3
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    min fiddy? 3k ?
    Hittade bara en halvdålig bild på Fb, langa nån till!
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  4. #4
    Min finns^^
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  5. #5

    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Valdemarsvik/ Norrköpingstrakten
    Inlägg
    196
    Yamaha yz250 tändning som står fel..extra motor utan kolv men det finns nya lameller och en vevstaksats som följer med?

  6. #6

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    honda nsr 125r -91, besiktad juli ut -13 kan nog få med den när man åker uppåt nån dag
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  7. #7
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av kitte Visa inlägg
    Yamaha yz250 tändning som står fel..extra motor utan kolv men det finns nya lameller och en vevstaksats som följer med?
    Njaa tyvärr, räckte med en sx85 för att få grannarna arga, blev fan hotad av en snubbe
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    honda nsr 125r -91, besiktad juli ut -13 kan nog få med den när man åker uppåt nån dag
    Kan vara intressant! Skicka pm med mer info samt riktpris
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  8. #8
    Har en kx80 98-99 jävligt fräsh för att vara såpass gammal.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in