-
2012-02-28, 15:29 #31
Haha får se, känns inte att problemet är remmen då den är i fint skick..
-
2012-02-28, 15:35 #32
när remmar är nya har de en tendens att vara väldigt hårda, och då kan det lätt bli sådär
jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.
-
2012-02-28, 15:37 #33
Huh.. Jobbigt! Aja får se om jag får tag på en orginal rem :/
-
2012-03-02, 19:31 #34
-
2012-03-02, 19:32 #35
Hahaha varför 2grams vikter?
I med 3.2grammare, org tryckis, rem och sen är det bara att ställa föggen å köra !
-
2012-03-02, 19:34 #36
-
2012-03-02, 19:42 #37
-
2012-03-02, 19:44 #38
-
2012-03-02, 19:45 #39
-
2012-03-02, 19:49 #40
Jag har ett par original tryckfjädrar som ligger, dock ingen rem jag kan sälja.
Testa detta:
Hårdare kopplingsfjädrar, typ 15 - 20 %
Original tryckfjäder tills vidare
3.2grams vikter
Kolla så membranet är fint
Ställ in förgasaren rätt
Då borde allt fungera prima, och sedan kan du byta en del i taget och se vart/om det skiter sig!
Problemet vad jag tror är kopplingen/variatorn, brukar gå någorlunda även med felinställd förgasare.
-
2012-03-02, 19:51 #41
-
2012-03-02, 19:55 #42
-
2012-03-02, 20:01 #43
-
2012-03-02, 20:54 #44
-
2012-03-02, 21:44 #45
-
2012-03-02, 21:46 #46
-
2012-03-02, 21:48 #47
-
2012-03-02, 21:51 #48
-
2012-03-02, 21:53 #49
-
2012-03-02, 22:31 #50
-
2012-03-02, 22:54 #51
-
2012-03-02, 23:17 #52
-
2012-03-02, 23:22 #53
-
2012-03-02, 23:33 #54
-
2012-03-02, 23:42 #55
-
2012-03-02, 23:50 #56
-
2012-03-03, 00:05 #57
-
2012-03-03, 00:07 #58
-
2012-03-03, 00:10 #59
-
2012-03-03, 00:20 #60