1. #9511
    Kom just och tänka på en sak, när är det sommartid igen? Min klocka på datorn verkar gå en timme för fort..

  2. #9512
    Drac_Drivers avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Åtvidaberg
    Inlägg
    432
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Kom just och tänka på en sak, när är det sommartid igen? Min klocka på datorn verkar gå en timme för fort..
    Ja, det är sommartid nu !
    http://www.moppenet.nu/image.php?type=sigpic&userid=429&dateline=12927528  55

  3. #9513
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Moppen somnade just, går jag med. Gonatt
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  4. #9514
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Kul att man monterade på sommardäcken idag och 40 min senare kommer det 10 mm snö
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #9515

  6. #9516
    Citat Ursprungligen postat av Drac_Driver Visa inlägg
    Ja, det är sommartid nu !
    satt och lana inatt.. klockan va typ 2 minuter i tolv.. hade inte en tanke på att de skulle bli sommartid.

    sitter och tittar på när min kompis spelade lite.. går till baka till min dator 5 minuter senare.. och ser att klockan är över 1... jag bah "WTF ?." tittar på mina kompisars datorer och ser att klockan är samma där..
    trodde jag hade fått en blackout eller nått haha

  7. #9517
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Så invigde nya tvn med District 9

  8. #9518
    Fan vad seg jag är. Druckit öl, whiskey och vin sedan torsdag, mest igårkväll dock och var iväg samt hittade på saker hela dagen igår. Vaknade med bakfylla idag och sov dåligt. Är förkyld, hostar och näsan rinner. Men nejfan, blir sliskiga pizzarester nu ändå och en ciggarett efter det. Så lever man livet ifall man inte har något bättre för sig (Eller är white-trash)

    Och förövrigt jag som inte ens gillar alkohol i vanliga fall, men nog fan kan man bli skön på det

    Natti på er sen
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  9. #9519

  10. #9520

  11. #9521

  12. #9522
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Själv är man på Ekenbergs bil och motor, ska vara där i 8 veckor.

    Vafaan, ett styrlager kostar 340kr, och man behöver 2st.. Me no like.
    Mkt cash för styrlager
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  13. #9523

  14. #9524

  15. #9525
    Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Norrtälje
    Inlägg
    1 283
    Skönt att man recond imorrn xD Då blire väl att man drar hem tidigare och skruvar på husqvarnan
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

  16. #9526

  17. #9527

  18. #9528

  19. #9529

  20. #9530

  21. #9531
    Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Norrtälje
    Inlägg
    1 283
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Nästan så man bör gå in i badrummet och dränka sig... Ja, funderar på att ta DTn till skolan imorgon då tydligen vi skulle få köra någon form av moped.. Kan jag lika gärna ta min så ska han fan få se att dom håller för "lite" över 45
    Hahah, ta Dt:n lätt! Då får han för att smutskasta dagens mopeder xD
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

  22. #9532
    Testa min malaguti för första gången i år starta direkt och gick bra som fan! Ska lägga ner malaguti projektet och börja om på nytt med en cross moped! blira till att köpa en derbi/beta ram eller liknande och börja om helt från början! Fan man måste ju kunna skjutsa tjejor där bak. Tror ingen skulle vilja sitta bak på min malaguti haha. Händer denna vackra vårnatt då?

  23. #9533

  24. #9534
    De borde du vara med på! Jävligt nyttigt samt kul att kunna

    Testa min malaguti för första gången i år starta direkt och gick bra som fan! Ska lägga ner malaguti projektet och börja om på nytt med en cross moped! blira till att köpa en derbi/beta ram eller liknande och börja om helt från början! Fan man måste ju kunna skjutsa tjejor där bak. Tror ingen skulle vilja sitta bak på min malaguti haha. Händer denna vackra vårnatt då?
    Najs, klart man måste kunna flickor Nej inte mycket, dunkar muziiik själv?

  25. #9535
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Najs, klart man måste kunna flickor Nej inte mycket, dunkar muziiik själv?
    Klart fan! få lite p*ssy haha nice nice! dealar och försöker få fram en schysst ram att med sm sulor för ett schysst pris!

  26. #9536

  27. #9537
    Krockad beta rr inga bucklor elr sprickor men böjd gaffel med sm sulor och styrlager och styre för typ 1200kr ganska schysst fan

  28. #9538

  29. #9539
    Nämen höööjjj
    Most stickpeople are black

  30. #9540
    så ifall jag lackar min beta rr så är den bäst?

    kawa slår ktm med hästlängder<3

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in