Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Tar 245an, kom på att jag har lite orange färg hemma och en hel del hebo och mk-dekaler, här ska de röjas!
    Jonthä kommer också va? Han ta bmwN ?
    Glöm inte tk dekalerna!!!

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag vegeterar, som en grönsak, det jag gör är ungefär lika spännade som en gurkas liv.

Tycker dom flesta HP filmerna har varit sega, dom flesta filmerna som utspelar sig i en serie är grymma i början och sedan blir dom tjocka på hur bra det gick och går på halvfart på resten av filmerna
    Haha, vafan döh

Asså jag har inte sett alla, såååå. Men det kan säkert va som du säger jue, dock är de ju lite för overkliga för min smak, så aa, kanske därför jag inte gillar dom

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Haha, vafan döh

Asså jag har inte sett alla, såååå. Men det kan säkert va som du säger jue, dock är de ju lite för overkliga för min smak, så aa, kanske därför jag inte gillar dom
    Huhu

Nej jag förstår dig, ska vara lika realistiskt som stunten i Fast And Furious filmerna

Huhu

Nej jag förstår dig, ska vara lika realistiskt som stunten i Fast And Furious filmerna
    Haha, nejmen de filmerna är ju faktiskt 24567876543456787654678987 gånger bättre än Harry Potter!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Haha, nejmen de filmerna är ju faktiskt 24567876543456787654678987 gånger bättre än Harry Potter!
    Oja de håller jag verkligen med dig om!

Oja de håller jag verkligen med dig om!
    Bra de! Stör mig dock som FAN på att Fast Five inte finns någonstans med bra kvalle än, pallar ju inte gå o se den på bio

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Bra de! Stör mig dock som FAN på att Fast Five inte finns någonstans med bra kvalle än, pallar ju inte gå o se den på bio
    DUDE WE GOT THE SAME PROBLEM ! Jag vill också tanka ner Fast Five, men finns ju bara bio inspelningar ännu och de är ju bajs.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Fast5 är gryym :d bio ftw ju.

tApAtAlKd~

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Reg.datum
    May 2010
    DUDE WE GOT THE SAME PROBLEM ! Jag vill också tanka ner Fast Five, men finns ju bara bio inspelningar ännu och de är ju bajs.
    Helt jävla värt att kolla på den på bio. Förjävla bra var den!
    Det bästa är ju att det kommer en till film 2013 ska den var ute iallfall vad jag hörde senast!
    VI får hoppas den kommer i dvd kvalitet snart. så jag kan se den igen!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Helt jävla värt att kolla på den på bio. Förjävla bra var den!
    Det bästa är ju att det kommer en till film 2013 ska den var ute iallfall vad jag hörde senast!
    VI får hoppas den kommer i dvd kvalitet snart. så jag kan se den igen!
    Äsch tycker inget är värt att gå på bio för, bara som en aktivitet med bruden är det för mig
    Och FF filmerna är inte lika bra längre, den som kommer 2013 lär ju vara katastrofal

Reg.datum
    May 2010
    Äsch tycker inget är värt att gå på bio för, bara som en aktivitet med bruden är det för mig
    Och FF filmerna är inte lika bra längre, den som kommer 2013 lär ju vara katastrofal
    Nej, dom är ju mycket sämre. Förmycket streetrace i dom tycker jag. Ska vara som denna filmen. Var för jävla bra

haha, fyfan för Cam'ade filmer! Grejen e den att jag nästan har sett alla nya filmer som har kommit senaste tiden UTOM Fast Five, vetefan varför alltså Sen att de gamsla Fast & Furious filmerna är bättre tvivlar jag verkligen på, då trailern till fast five är kung!

Nej, dom är ju mycket sämre. Förmycket streetrace i dom tycker jag. Ska vara som denna filmen. Var för jävla bra

Håller med där! Lite väl mkt "Pimpat" med neon och bodykits, haha!

Reg.datum
    May 2010
    haha, fyfan för Cam'ade filmer! Grejen e den att jag nästan har sett alla nya filmer som har kommit senaste tiden UTOM Fast Five, vetefan varför alltså Sen att de gamsla Fast & Furious filmerna är bättre tvivlar jag verkligen på, då trailern till fast five är kung!

Håller med där! Lite väl mkt "Pimpat" med neon och bodykits, haha!
    Japp. Efter fast five filmen var slut. Så var både tjejerna/killar nöjda! kan bara säga att dom flesta tyckte denna var den bästa!
    Men om man gillar overklig styling med neon som du säger så är dom första filmerna bättre för den som gillar de
    Dessutom är det alla dom gamla skådespelarna med en eller fler från varje film. Det gör ju verkligen inte filmen sämre

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nee, inte innan den har TK, och då menar jag inte avgassystem, utan turbokit for real!

Haft strömavbrott i lite mer än en timme, man blir ganska uttråkad utan el!
    Var ute och cyklade ett tag, gick sen och la mig, men jag kunde inte sova..
    Så kom jag på att pappa skulle ta min bil imorgon, så jag gick ut och plockade av övningskör-skylten, och precis när jag klev utanför dörren så började de lysa lampor lite här och där, YES!
    Varför cykla. Du kan ju köra drac
    Slipper slita på kroppen

Reg.datum
    Nov 2010
    Jävlar vilken skillnad när du filmar med stativ. Nu var det riktigt trevligt att kolla på!

Japp. Efter fast five filmen var slut. Så var både tjejerna/killar nöjda! kan bara säga att dom flesta tyckte denna var den bästa!
    Men om man gillar overklig styling med neon som du säger så är dom första filmerna bättre för den som gillar de
    Dessutom är det alla dom gamla skådespelarna med en eller fler från varje film. Det gör ju verkligen inte filmen sämre
    Kan inte säga mer än att jag håller med om allt du säger!

Lite små tipps, ta bort volvon från uppfarten, ha inte dina händer/armar ivägen när du tex sätter i nyceln. Annars va de bra och mkt bättre med stativ!

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Du måste komma på nån träff eller liknande och göra en jävla fräsh film !
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Fan, känns som att denna tråd typ dör helt efter klockan 2 på natten Suuuurt.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Mjo därför måste vi få fart på den!!!111

Ganska sugen på att köpa en Gopro. Vore soft att ha film när man blir jagad

Fan, känns som att denna tråd typ dör helt efter klockan 2 på natten Suuuurt.

Det är för alla små färska pojkar går och sovet den tiden

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Mjo därför måste vi få fart på den!!!111

Ganska sugen på att köpa en Gopro. Vore soft att ha film när man blir jagad
    Jaa förfan!

Ääh! Det är bara att bonnamecka på en kamera på hjälmen med lite silvertejp och blompinnar eller nåt ju

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Det är för alla små färska pojkar går och sovet den tiden
    Joo, antagligen, haha! Själv har man ju ställt om dygnet HELT. Går o lägger mig efter 7 och går upp efter typ 3 varje dag...

Sorry för dubbel, pallade inte redigera d första.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Kollade en film på tv å där vare typ en 3 åring som stod å slickade på en såndär rakbladskniv eller vafan det heter... usch

tApAtAlKd~

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Sjukt hur roligt det är att köra på natten Känns som om man äger gatorna haha

Reg.datum
    Nov 2010
    Godnatt pojkar

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in