1. #16651

  2. #16652
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    hade det varit så allvarligt hade nog youtube tagit bort det
    haha nej, kolla vad som finns på youtube

    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    köp mina grejjer annars blire fuckoslakt
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  3. #16653

  4. #16654
    Let's go Red Wings!

  5. #16655
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    fast nu är den låten mer en hyllning till de fornnordiska gudarna än en nazistisk manifestation, så nej det är inte så farligt

    Så är det säkerligen, kan ej tyska. Men de var dock inte det jag syftade på, jag tänkte på symbolen på bilden
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  6. #16656
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Så är det säkerligen, kan ej tyska. Men de var dock inte det jag syftade på, jag tänkte på symbolen på bilden
    Det där är ett Solkors som har funnits länge. Dom har tex suttit på tyska pansarvagnar inder WWII som svenskar körde( frivilliga i tyska armen). och på gamla gravstenar mm..


    Från wikipedia: Solkors, även kallat ringkors, hjulkors och solhjul, är en symbol som består av ett grekiskt kors omgivet av en cirkel. Det var en vanlig symbol i skandinaviska hällristningar så tidigt som i bronsåldern och har kunnat symbolisera solen, hjulet och särskilt hjulen på solens vagn.

  7. #16657
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av TrimmarN^ Visa inlägg
    Det där är ett Solkors som har funnits länge. Dom har tex suttit på tyska pansarvagnar inder WWII som svenskar körde( frivilliga i tyska armen). och på gamla gravstenar mm..


    Från wikipedia: Solkors, även kallat ringkors, hjulkors och solhjul, är en symbol som består av ett grekiskt kors omgivet av en cirkel. Det var en vanlig symbol i skandinaviska hällristningar så tidigt som i bronsåldern och har kunnat symbolisera solen, hjulet och särskilt hjulen på solens vagn.
    I stort sätt alla nazi symboler är från början olika soltecken osv men användes ändå av nazis
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  8. #16658
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    I stort sätt alla nazi symboler är från början olika soltecken osv men användes ändå av nazis
    jaha, så för att nazisterna använde gevär är gevär också nazistiskt, eller?

  9. #16659
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jaha, så för att nazisterna använde gevär är gevär också nazistiskt, eller?
    Försöker du vara rolig? Läste du ens vad han skrev?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  10. #16660
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Försöker du vara rolig? Läste du ens vad han skrev?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    ja, han menar att eftersom nazisterna snodde solkorset så är det en nazistisk symbol. solkorset användes som sagt av vikingarna, och de var så vitt jag vet inte nazister...

  11. #16661
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Försöker du vara rolig? Läste du ens vad han skrev?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    ¨

    Frågan är om du gjorde de?.. (Får inte glömma punkterna bakom frågetecknet så du får mens igen)

  12. #16662
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    ¨

    Frågan är om du gjorde de?.. (Får inte glömma punkterna bakom frågetecknet så du får mens igen)
    Ja, det gjorde jag, men uppenbarligen inte du. Han skrev att nazisterna använde sig av diverse kors. Men han sa aldrig ATT de hade något med nazismen att göra.....
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  13. #16663
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Ja, det gjorde jag, men uppenbarligen inte du. Han skrev att nazisterna använde sig av diverse kors. Men han sa aldrig ATT de hade något med nazismen att göra.....
    inte i det inlägget men för något inlägg sedan skrev han att bilden innehåller nazistiska symboler, de symboler den innehåller är ett solkors och en mjölner, som båda är fornnordiska symboler och inte nazistiska symboler.

  14. #16664
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    inte i det inlägget men för något inlägg skrev han att bilden innehåll nazistiska symboler, de symboler den innehåller är ett solkors och en mjölner, som båda är fornnordiska symboler och inte nazistiska symboler.
    Då ber jag om ursäkt. Missade det helt och hållet.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  15. #16665
    http://www.takethislollipop.com/

    Klickade på den där som en polare länkade, så måste man acceptera nått piss, sen är de typ en gubbe som på nått helt vrickat sett kollar på ens facebooksida, kollar igenom vännerna och även söker upp var man bor, den gör de på varje som går in där, cp beskrivet! Men stängde ner skiten, Pontus förfan, kan du förklara vad de är för skit? :o
    "When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

  16. #16666
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    http://www.takethislollipop.com/

    Klickade på den där som en polare länkade, så måste man acceptera nått piss, sen är de typ en gubbe som på nått helt vrickat sett kollar på ens facebooksida, kollar igenom vännerna och även söker upp var man bor, den gör de på varje som går in där, cp beskrivet! Men stängde ner skiten, Pontus förfan, kan du förklara vad de är för skit? :o
    troligtvis installeras det en keylogger eller något när ni klickar, jag gissar att det är ungefär samma sak som när man installerar flash player första gången man går in på youtube osv, fast lite mer diskret. keyloggern registrerar allt ni skriver på tangentbordet och han kan då se alla era lösenord, bankuppgifter och allt. passa er för fan

  17. #16667

  18. #16668

  19. #16669
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Te är min bästa vän!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  20. #16670
    OnT:
    Dagen bild hahaha
    Bifogad fil 6115
    Citat Ursprungligen postat av risodlarn Visa inlägg
    Tycker att det blir snyggt! Hade lust.
    Spara vikt, drar lite mindre bensin.

  21. #16671

  22. #16672

  23. #16673
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Men vad tkr du att jag ska göra nu? vill inte ha nå skit, sen i slutet kom de upp ett tidtagarur där de var typ 59h som räknade :o Haha, är helt dataokunnig, vad fan ska jag göra?
    har ingen aning om vad som har hänt och jag tänker inte ta reda på det men om du misstänker att du har fått ett virus på datorn som kan se allt du gör så se till att får bort det, och byt lösenord som sagt. vet du om dina kompisar har råkat ut för något djävulskap?

  24. #16674
    Fan är 78 users online på MNF, men ändå verkar moppenet helt dött!
    Citat Ursprungligen postat av risodlarn Visa inlägg
    Tycker att det blir snyggt! Hade lust.
    Spara vikt, drar lite mindre bensin.

  25. #16675

  26. #16676

  27. #16677
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Nej klicka fan inte på länken! MEN fan får panik, var på skoldatan också, vad i helvete alltså, men pontus, langa nått bra tips, fort haha
    Rensa datorn, byt lösenord på allt du äger och har
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  28. #16678

  29. #16679
    flashback är najs är inte 18 men hänger där endå för jag är så cool

  30. #16680

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in