1. #16741
    Najs

    Satt o fundera lite, hade de inte vart fint med en ny tråd i övrig delen typ "Dagens mek/bygge eller nåt" Alltså typ man lägger upp en bild på tex en adapter man svarvat eller att man fått i motorn i moppen eller ja vad fan som helst egentligen. Roligt o se vad folk håller på med utöver sina mopedprojekt o så

  2. #16742
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Najs

    Satt o fundera lite, hade de inte vart fint med en ny tråd i övrig delen typ "Dagens mek/bygge eller nåt" Alltså typ man lägger upp en bild på tex en adapter man svarvat eller att man fått i motorn i moppen eller ja vad fan som helst egentligen. Roligt o se vad folk håller på med utöver sina mopedprojekt o så
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ss-tr%C3%A5den

  3. #16743
    Just de ja en sån tråd finns redan ja. Men "Dagens mek" skulle kanske funka ändå. många som mekar o håller på som inte har projekt trådar kan ju va med vad som helst

  4. #16744
    Heidekens avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Malmköping
    Inlägg
    785
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Just de ja en sån tråd finns redan ja. Men "Dagens mek" skulle kanske funka ändå. många som mekar o håller på som inte har projekt trådar kan ju va med vad som helst
    fixa de

  5. #16745
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Hmm.. Kan man överleva 3 år i tälje?
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  6. #16746
    Tre år i tälje? Vad ska du göra där?

  7. #16747
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Tre år i tälje? Vad ska du göra där?
    Plugga Tvekar om jag ska gå 5 års civilingenjör i sthlm, så mitt andra val är nån högskoleingenjörsutbildning vilket finns i tälje bl.a.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  8. #16748
    om man vill gå något med dator vad fan finns det då? någon som går det eller vet hur det är?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  9. #16749

  10. #16750
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    om man vill gå något med dator vad fan finns det då? någon som går det eller vet hur det är?
    Du har iaf datateknik på KTH-Kista om det är Sthlm du menar. Själv så är det maskinteknik som jag funderar på, därav beirut.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  11. #16751
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Kul att vakna nu.. Får la försöka somna om..
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  12. #16752
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Du har iaf datateknik på KTH-Kista om det är Sthlm du menar. Själv så är det maskinteknik som jag funderar på, därav beirut.
    både data och maskin finns ju på diverse ställen, inget som säger att man måste plugga i sthlm. sen har sthlm rätt skralt studentliv, det är för stort för att funka i den meningen, då är mindre städer som linköping eller lund mycket bättre.

  13. #16753
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    både data och maskin finns ju på diverse ställen, inget som säger att man måste plugga i sthlm. sen har sthlm rätt skralt studentliv, det är för stort för att funka i den meningen, då är mindre städer som linköping eller lund mycket bättre.
    Läste bara hans ort och kom fram till att han ville plugga i Sthlm, varför vet jag inte. Klockan var ganska mycket då, haha..

    Klockan är 22 här, säger vi..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  14. #16754
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Läste bara hans ort och kom fram till att han ville plugga i Sthlm, varför vet jag inte. Klockan var ganska mycket då, haha..

    Klockan är 22 här, säger vi..
    jo, men syftade även på att du tyckte att du behövde flytta till bagdad för att gå maskinteknik, vilket du inte behöver

  15. #16755
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jo, men syftade även på att du tyckte att du behövde flytta till bagdad för att gå maskinteknik, vilket du inte behöver
    Nope, men vill flytta närmare Sthlm av vissa skäl. Annars finns ju MDH men Eskilstuna och Västerås är inget som riktigt lockar mig som städer, bagdad har iaf pendeln direkt till stan om jag vill dit.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  16. #16756


    att dom utsattas vänner inte gör nånting åt det som händer, om nån lärare skulle göra så mot nån av mina polare skulle det iaf inte dröja länge innan jag var på'n, men om man ska tro på kommentarerna är det där normalt och lagligt där.

  17. #16757
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg


    att dom utsattas vänner inte gör nånting åt det som händer, om nån lärare skulle göra så mot nån av mina polare skulle det iaf inte dröja länge innan jag var på'n, men om man ska tro på kommentarerna är det där normalt och lagligt där.
    det var lagligt för lärare att slå elever i sverige också för 50-60 år sedan och det borde bli igen, ibland har man god lust att smälla till kaxiga småungar så det skriker om det

  18. #16758
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det var lagligt för lärare att slå elever i sverige också för 50-60 år sedan och det borde bli igen, ibland har man god lust att smälla till kaxiga småungar så det skriker om det
    jo, men när man ställer sig och sparkar på en liten unge så går man ändå lite långt. men du har rätt, dom små kräken som bara ska käfta emot skulle behöva sig en redig uppsträckare.

  19. #16759

  20. #16760

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Skönt satte på röret på peugeon Nu rör den på sig iaf
    Jaså?
    Hur går det med dracen med mitt gamle trim?
    Lever den ännu

  21. #16761

  22. #16762

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Japp den går som satan, men så dyrt att köra med den så den är helg/lov moppe
    Bytt kopplingfjädrar?
    Annas lär den slira rätt braO

  23. #16763

  24. #16764
    Jag vill ha ett växlat monster!

  25. #16765

  26. #16766
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834


    Modoröv!

  27. #16767
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    http://bohuslaningen.se/nyheter/luss...oWrapperAnchor Nu ska hela Moppenet in och rösta på min gulliga katt!

  28. #16768

  29. #16769


    Riktigt jävla bra!

    http://www.stylingbutiken.se/comfort...t-svart/1683-0

    Funderar på nått sånt sen till bilen så man kan sitta still!
    "When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

  30. #16770
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in