1. #3031

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jag önskar med att det vore så lätt

    Finner aldrig mening med livet. Jag lever för att göra det och för att jag inte vet bättre. Det är min livsfilosofi i alla fall. Kalla mig dryg, pessimistisk osv men ser verkligen ingen egentlig anledning till att leva mer än att man är för feg för att söka efter vad som kommer efter livet.
    Du ser ingen anledning att leva för att ha kul, eller att försöka skaffa känslan när du gjort någon riktigt glad, eller att leva för din familj, eller göra vad du vill. När du dör har du inte l'ngre några möjligheter, det har du nu, allt är mäjligt, och du kan göra vad fan du vill. Ut och res, o se världen, skaffa nya intryck. Åk till Krakow eller Köln och lyssna på lite Winnerbäcks texter, och se vilka känslor du får då. Inte vet jag.

    Allt beror på vilka val du gör. Väljer du att sitta inne och fundera på döden, så sure, visst , gör det hela livet, och sitt där när du är 90 år och ångra allt du inte gjorde. Men istället för att fundera på döden, så kan du försöka få ett så vettigt liv som möjligt. Lär känna dig själv, och utveckla dig som person så mycket det går. Det går inte att upptäcka dig själv hemma i din säng. För det krävs utmaningar. Flytta? Någonstans där du inte känner en jävel, och ta tag i det sociala och lär känna nya människor, få nya intryck, och få andra perspektiv på livet, och lär dig att livet är målet, och inte resan.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  2. #3032
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Heroin + tabletter + en pistol

    Haha nej, men avskyr alkohol mer än allt annat och snus är verkligen något jag hatar så skulle inte få mig att uppskatta livet. Hellre en fet tripp på lsd, svamp eller liknande.
    rääätta takter

  3. #3033
    theownerz@live. c o m

  4. #3034
    Citat Ursprungligen postat av Chordy Visa inlägg
    Du ser ingen anledning att leva för att ha kul, eller att försöka skaffa känslan när du gjort någon riktigt glad, eller att leva för din familj, eller göra vad du vill. När du dör har du inte l'ngre några möjligheter, det har du nu, allt är mäjligt, och du kan göra vad fan du vill. Ut och res, o se världen, skaffa nya intryck. Åk till Krakow eller Köln och lyssna på lite Winnerbäcks texter, och se vilka känslor du får då. Inte vet jag.

    Allt beror på vilka val du gör. Väljer du att sitta inne och fundera på döden, så sure, visst , gör det hela livet, och sitt där när du är 90 år och ångra allt du inte gjorde. Men istället för att fundera på döden, så kan du försöka få ett så vettigt liv som möjligt. Lär känna dig själv, och utveckla dig som person så mycket det går. Det går inte att upptäcka dig själv hemma i din säng. För det krävs utmaningar. Flytta? Någonstans där du inte känner en jävel, och ta tag i det sociala och lär känna nya människor, få nya intryck, och få andra perspektiv på livet, och lär dig att livet är målet, och inte resan.
    Jag vet vad du menar och jag är sjukt inne på att dra. Jag har funderat länge på detta och mycket med.

    Jag vet exakt hur du tänker och är glad för att du skriver det.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  5. #3035

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    SKitrfull 2st jägerflasokor dricxker bacardi. SNÄLLA BANNA MIG AINTE. Kan tra det imoornm skriver bar ai nattrpden, okjej michboy guller?
    Ok, då vet vi?
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  6. #3036
    bra jobbat svanis!

  7. #3037
    Nehe, ska man göra lite kvällsmat eller?

  8. #3038

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jag vet vad du menar och jag är sjukt inne på att dra. Jag har funderat länge på detta och mycket med.

    Jag vet exakt hur du tänker och är glad för att du skriver det.
    Ja, verkar som du skulle behöva det. Tror det skulle vara nyttigt om man känner så som dig.

    Och förlåt för att jag låter som en töntig psykolog.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  9. #3039

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Sluta va så tråkig, offer.
    Haha Ser du inte att jag och Philip har ett seriöst snack? Kan ju inte byta från seriös till oseriös så jävla fort?!
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  10. #3040
    Citat Ursprungligen postat av Chordy Visa inlägg
    Ja, verkar som du skulle behöva det. Tror det skulle vara nyttigt om man känner så som dig.

    Och förlåt för att jag låter som en töntig psykolog.
    Ne, det är lugnt. Du är inte den första som försöker att få mig att bli optimist med psykoterapi
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  11. #3041

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Jdpå. förlåt, emn vart är ha nitalienboy? Typ flarson.
    Okej, du är full. Men lär dig skriv ändå, om man har skillz så kan man skriva ändå
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  12. #3042

  13. #3043

  14. #3044

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Ne, det är lugnt. Du är inte den första som försöker att få mig att bli optimist med psykoterapi
    Haha, bra. En annan sak som skulle vara bra är om du skaffar dig en hobby som du verkligen tycker om, så du får några små mål i livet som du kan uppnå. För när du väl når målen så känner du lycka, vilket är ett bra steg på vägen, för att försöka fortsätta på det spåret istället för att grubbla över döden och livet.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  15. #3045

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg
    Nej. Köp TK HQ (80cc) istället!
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  16. #3046
    Citat Ursprungligen postat av Chordy Visa inlägg
    Haha, bra. En annan sak som skulle vara bra är om du skaffar dig en hobby som du verkligen tycker om, så du får några små mål i livet som du kan uppnå. För när du väl når målen så känner du lycka, vilket är ett bra steg på vägen, för att försöka fortsätta på det spåret istället för att grubbla över döden och livet.
    Just nu är det enda intresset jag har filmer och djup filosofi. Många påstår även att jag skriver bra och jag har ett litet intresse för litteratur, så kanske utvecklar det förr eller senare.

    Det enda som jag egentligen finner jävligt intressant är det mänskliga psyket och kärlek, hat osv. Det är en av de få saker som jag aldrig tröttnar på. Får se vart det leder.

    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  17. #3047
    Citat Ursprungligen postat av Chordy Visa inlägg
    Nej. Köp TK HQ (80cc) istället!
    Kan man ha de på original motor? haha

  18. #3048
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Heroin + tabletter + en pistol

    Haha nej, men avskyr alkohol mer än allt annat och snus är verkligen något jag hatar så skulle inte få mig att uppskatta livet. Hellre en fet tripp på lsd, svamp eller liknande.
    Spice vet jag funkar bra

    men nu ska vi inte snacka droger

  19. #3049

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg
    Kan man ha de på original motor? haha
    Ja. Bara att du får mer effekt.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  20. #3050

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Sov inte.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  21. #3051
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Roadtrip föfaaan!

    vad gör ni pojkar?

  22. #3052

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av sewa Visa inlägg
    Roadtrip föfaaan!

    vad gör ni pojkar?
    Verkar bara vara vi uppe.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  23. #3053
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Godnatt pojkar"! Excuse my french.
    Haha sorry men nu får du ge dig, 20 år och sitter och super vid ett moppeforum. Sorgligt.

  24. #3054

  25. #3055
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Haha sorry men nu får du ge dig, 20 år och sitter och super vid ett moppeforum. Sorgligt.
    tveksamt om han satt framför datorn och söp för sig själv... att komma hem från fest/krog och och sätta sig vid datorn en stund innan man lägger sig är väl inte så konstigt...

  26. #3056
    yalla!

  27. #3057
    Dött som vanligt.

  28. #3058
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Citat Ursprungligen postat av jonne Visa inlägg
    dött som vanligt.

    dubbel!

  29. #3059
    Citat Ursprungligen postat av sewa Visa inlägg
    dubbel!
    sry!! så jävla ledsen

  30. #3060
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Nog för att det kan va kul, men inte i 90km/h i ösregn när det kommer bakifrån. Kunde ju fan ha dött. Men han var puckad, han körde om = jag tog reggen = snuten jagar.
    Varför gjorde han det? Enbart för nöje?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in