1. #4531
    Jag jobbade ju natt på den tiden, så när jag slutade 06 på morgonen var det bara att hoppa in i bilen och dra iväg!

    Även jag gick fordon, klart man var tvungen att köra bil på morgonen (jobbigt att bära all dricka tvärsöver staden). Mer roligt blev det då vi fem grabbar skulle klämma in oss i en taxi med dricka för ett helt kompani. Var burkar och flaskor överallt i den stackars taxin.

    Väl framme i skolan och ett par snapsvisor senare tyckte lärarna att vi skulle lugna oss en smula så att vi skulle kunna springa på utspringet för egen maskin istället för att bli utburen / rullad i rullstol / hämtad av ambulans. Då passade man på att sällskapshångla med någon lika full tjej från frisörlinjen, hamnade i ett klassrum och skrev en massa kommentarer i andras mössor medans lärarna återigen bad oss att inte dricka starköl till bullarna.

    Efter lite mat, bumbibärsaft, tårar och kramar och diverse skålande sprang man i full fart mot utgången till den väntande familjen medans man gjorde allt i sin makt för att inte vingla på orden och korka upp en flaska till.

    Väl uppe på lastbilsflaket fick jag och en vän en årsförbrukning utav små champagnebuteljer och det hela fortsatte i 2½ timme med vilt festande på flaket.

    Mitt bästa minne är då vi pkt klart och blivit avslängda vid en random tågstation i ytterkanten utav staden. En av killarna var så sanslöst dragen att vi fick leda han i slipsen in i ett tåg och sedan skickade vi iväg honom någonstans slumpartat. Efter 4 timmar ringer han upp och undrar hur i helvete han hae hamnat i sin dusch hemma!

    Fyra veckor senare omkom han i en MC-olycka, så man får bevara de galna minnena istället. Skrattar åt det varje gång.


    Studenten firades inte med mottagning hemma, jag drog och åt en pizza istället och passade på att prata med lite gäster på platsen jag jobbade på förr. Hem till en vän för att dricka lite gratissprit och sedan vidare till stan för slutfest med alla från skolan. Tog taxi hem med lite vänner men var sugen på att gå, hoppade av halvvägs hem och gick av mig alkoholen istället. Mötte en tjejkompis och hade äventyr på en bergsklippa, fortsatte sedan hemåt i lugn takt.

    Väl hemma märkte jag att mina nycklar låg kvar i bilen som stod på fel sida staden, så istället för att väcka alla hemma kl halv sex fick jag upp bakluckan till min gamla Polo och la mig i baksätet och sov. Vaknade sedan halv nio då jag skulle på dop kl 11 den lördagen.

    Småfull och jävlig, hur trött som helst MEN färdigklädd - kostymen satt ju på redan! En raggardusch och lite hårsmet senare så var man i toppskick återigen.


    Så kul hade jag det på studenten!
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  2. #4532
    Vargens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Valdemarsvik
    Inlägg
    244
    Skolan börjar 8:20 och jag är inte än trött
    Gör inte grejer idag som du kan göra imorgon

  3. #4533

  4. #4534
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  5. #4535
    Citat Ursprungligen postat av Fjellner Visa inlägg
    Haha fyfan!
    Jag tror att jag var jävligt lugn i jämförelse faktiskt
    Är det inte så man säger? : Dagen man skall minnas för livet? eller inte komma ihåg xD

  6. #4536
    Vargens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Valdemarsvik
    Inlägg
    244
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    så säger du förmodligen inte imorgonbitti

    aja får la sova nu för att komma upp imornbitti.. sov gott grabbar!
    Hehe, jag vet
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Man blir inte trött av att sitta vid datorn och sysselsätta sig.
    Det är det, men även om jag går och lägger mig så kommer jag vara klarvaken
    Gör inte grejer idag som du kan göra imorgon

  7. #4537

  8. #4538
    Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    0171-Enköping
    Inlägg
    120
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Massor med text..
    Hahaha underbart!
    Precis sådär en student ska vara, inga hämningar alls och bara ha skitkul!
    Tråkigt att höra om din polare dock

    När vi skulle åka runt på stan så kollade polisen alla ekipage efter alkohol, och här i hålan är det traktorer med vagnar efter som gäller istället för lastbilar, så vi åkte en vagn med en stor banderoll på sidan.
    Givetvis kom polisen även till våran vagn, hann se det i precis lagom tid för att diskret flytta undan påsen med alkohol med foten bakom banderollen så dom missade den.
    Dock hade vi vart så smarta att vi hade ställt en bäddsoffa på vagnen och plockat ur själva sängen så det bara var ett stort utrymme att fylla med alkohol

    Senare lyckades jag och en klasskompis få tag på löshår av en tjejkompis som skulle med på den lokala nattklubben dit alla studenter skulle, så vi hade svart hår som räckte en bit nedanför axlarna när vi kom in på klubben.
    En annan klasskompis försökte sälja mig och polaren, men lyckades dock inte så jättebra..

    Oj oj oj vad man hade kul!
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

  9. #4539
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  10. #4540
    Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    0171-Enköping
    Inlägg
    120
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Studenten kan man ta flera gånger, hade varit kul!
    Ja, en gång varje år skulle vara perfekt!
    Tyvärr är det ju något man bara upplever en gång i livet.

    Nej nu blir det att nanna kudde!
    Godnatt på er
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

  11. #4541
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Några uppe elr?

  12. #4542

  13. #4543
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Klart
    Så bra. Vad göres då?

  14. #4544

  15. #4545
    Tja grabbar! Jag är packad. Har för första gången i mitt liv spytt på fyllan. 3 gånger fdessyttom. Kände mig jävligt klen men nån gång ska va den första, riiiiiight?

  16. #4546

  17. #4547

  18. #4548
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    jadu, inte ett jävla piss ungefär haha, själv?
    Typ samma då :/

    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Drick två glas vatten och lägg dig sen.
    Hej Michel vakna till liv

  19. #4549

  20. #4550
    Det värsta är att det va med miyy exx som jag satt o drack med. Hon ligger dock o sover nu, jävla tur. Tur att man e anvarsfull även på fyllan, jhon ville börja strula och grejer men jag sa åt henne att gå o lägga sig. Vi båda kmr ångra det imorrn om nåy händer.

    Jag har druckit typ 4 glas vatten nu, ska slagga snart

  21. #4551
    Näää, nu dog ju typ tråden pga mig.. Tråååååkigt

  22. #4552

  23. #4553
    Nää men godnatt alla moppebröder ses imorrn eftermiddag, när jag vaknar. med en jävla huvudvärk ich vette fan va annat

  24. #4554

  25. #4555
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Nä nu ska jag sova också..

  26. #4556

  27. #4557
    Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Bro
    Inlägg
    300
    lite dött här nu

  28. #4558

  29. #4559
    Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Bro
    Inlägg
    300
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Lika dött som en överkörd bäver
    bara vi kvar nu typ

  30. #4560

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in